اعترافات مهم اخلالگران بازار ارز و سکه

۸ م دیماه ،

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) گفت: تعدادی از اخلالگران بازار ارز و سکه که دستگیر شده‏اند، اعترافات مهمی ارائه کردند.

به گزارش گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از فارس،‌ سردار محمد شعبانی صبح امروز در همایش بصیرتی بسیجیان حلقه‌های صالحین بسیج ادارات شهرستان سمنان که در سالن شهرداری سمنان برگزار شد،‌ به تورم بازار ارز و سکه در ماه‏های اخیر اشاره کرد.

 
وی اظهار داشت: چند تن از عاملان این گرانی‌ها دستگیر شدند که هیچ کدام بازاری نبودند.

 
جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) ادامه داد: این اشخاص با تزریق پول‌های کلان در بازار، به دنبال افزایش تقاضا و کاستن عرضه بودند.

 
شعبانی اضافه کرد: عوامل مختل‌کننده بازار می‌خواستند با بر هم زدن تعادل عرضه و تقاضا، گرانی را در جامعه به وجود آورند که خوشبختانه دستگیر شدند و این اشخاص در خصوص فعالیت‌های خود اعترافات مهمی ارائه کرده‌اند.

 
 
 
مردم در انتخابات به گفتمان امام و رهبری رأی می‏دهند

 
جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) همچنین با اشاره به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری افزود: مردم با حفظ هوشیاری و زیرکی باز هم حضور حداکثری خود را در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ثبت می‏کنند.

 
شعبانی بیان داشت: ملت ایران به جریانی رأی می‌دهند که اهداف و مواضع آنها با آرمان‌های اسلام عزیز و گفتمان امام و رهبری نزدیک‌تر باشد.

 
 
 
شکار شماری از پهپادهای آمریکایی رسانه‌ای نشده است

 
جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) همچنین گفت: نشاندن هواپیمای بدون سرنشین آمریکا، نشان از توان و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و بر همگان ثابت شده است که جوانان ایران اسلامی توانسته‌اند به این فناوری روز دنیا دست پیدا کنند.

 
شعبانی اظهار داشت: پهپادهای دیگر آمریکا نیز توسط ایران به دام انداخته شده اما رسانه‌ای نشده است.

 
وی با اشاره به قابلیت‌های فوق پیشرفته RQ۱۷۰ افزود: یکی از فناوری‌های این پهپاد آمریکایی این بود که در هر دو تا سه ثانیه، کدهای خود را عوض می‌کرد تا ردیابی نشود؛ اما این پهپاد فوق‏پیشرفته نیز توسط جوانان مؤمن ایران اسلامی شکار شد.

 
جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) تصریح کرد:‌ با بررسی‌های اطلاعات ذخیره شده در این پهپاد، مشخص شد که این پهپاد دارای سنسور حساسی است که تا شعاع ۴۰ کیلومتری هرگونه تشعشع هسته‌ای را دریافت کرده و می‌تواند اطلاعات حاصله را به مرکز کنترل خود ارسال کند.

 
شعبانی ادامه داد:‌ این پهپاد طوری طراحی شده بود که در صورت به دام افتادن، پس از دقایقی منهدم می‌شد؛ اما متخصصان ایرانی علاوه بر کنترل و نشاندن این هواپیما بر روی زمین، توانستند سریعاً‌ این سیستم را از کار بیندازد.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.