اعتراف الریاضیه عربستان: پرسپولیس شایسته پیروزی بود

روزنامه عربستانی اعتراف کرد که پرسپولیس بازی بهتری را نسبت به التعاون به نمایش گذاشت و شایسته پیروزی بود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، پرسپولیس در دیدار برگشت برابر التعاون عربستان هم موفق شد با یک گل به پیروزی برسد. الریاضیه عربستان بعد از این دیدار نوشت: پنالتی که بشار تبدیل به گل کرد، ماموریت التعاون برای صعود به دور بعد را سخت کرد. التعاون با شکست در این دیدار هم امتیاز با الدحیل قطر شد این درحالی است که پرسپولیس با ۷ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

الریاضیه در  ادامه نوشت: پرسپولیس از همان ابتدا، بازی را هجومی آغاز کرد و به دنبال گل زدن بود. نماینده ایران چند بار در نیمه نخست دروازه کاسیو را تهدید کرد و تا آستانه گلزنی پیش رفت، این درحالی بود که التعاون تنها چشم به ضد حملات دوخته بود و به کارهای دفاعی می پرداخت. با خروج عبدالمجید السواط شرایط برای التعاون سخت تر هم شد.

الریاضیه در ادامه نوشت: داور یک پنالتی به سود پرسپولیس در آغاز نیمه دوم گرفت تا بشار عراقی آن را تبدیل به گل کند. پرسپولیس نزدیک بود که گل دوم را هم روی اشتباه مدافعان التعاون به ثمر برساند که تیر دروازه مانع از آن شد. تلاش بازیکنان التعاون برای زدن گل تساوی راه به جای نبرد تا بازی با همین نتیحه به پایان برسد و نماینده ایران برای دومین بار پیاپی به پیروزی دست پیدا کند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.