اعتراف به قتل زن‌دایی

مرد معتادی که زن‌دایی خود را با ضربات چاقو به کام مرگ کشانده بود انگیزه‌اش را از جنایت انجام سرقت عنوان کرد. روز حادثه به این تصور که کسی در منزل نیست داخل خانه رفتم و مشغول جست‌وجو بودم که ناگهان با خدیجه روبه‌رو شدم.

به گزارش شرق امدادگران سازمان آتش‌نشانی شاهرود روز ۱۶ فرودین از وقوع حریق در منزلی مسکونی مطلع شدند و پس از حضور در آنجا شعله‌ها را خاموش کردند. آنها بعد از ورود به خانه جنازه زن میانسالی را دیدند که غرق در خون بود به همین دلیل پلیس را از واقعه مطلع کردند.

ساعتی بعد با حضور اعضای تیم تحقیق، مشخص شد مقتول زنی ۶۰ساله به‌نام خدیجه است که با ضربات چاقو از پا درآمده و از سوی دیگر کارشناسان سازمان آتش‌نشانی اعلام کردند شکی وجود ندارد حریق عمدی است.

شوهر خدیجه که بعد از بازگشت به منزل از وقوع جنایت مطلع شده بود بعد از آنکه به توصیه ماموران قسمت‌های مختلف خانه را جست‌وجو کرد به آنها گفت طلا و جواهرات همسرش که حدود پنج‌میلیون تومان ارزش داشت به سرقت رفته است.

به این ترتیب انگیزه جنایت فاش شد و کارآگاهان تلاش خود را برای دست یافتن به سرنخ‌های دیگر به کار بستند. آنها با توجه به نحوه ارتکاب جنایت به این نتیجه رسیدند که قاتل یا قاتلان، خدیجه را از پیش می‌شناختند و به واسطه همین آشنایی به راحتی وارد منزل شده و نقشه مجرمانه خود را اجرا کرده‌اند.

همسر مقتول در بازجویی‌های مقدماتی نتوانست فرد خاصی را به‌عنوان مظنون معرفی کند اما در ادامه ماموران وقتی فهمیدند خواهرزاده او به نام سعید به موادمخدر اعتیاد دارد و از سویی به منزل دایی خود رفت‌وآمد داشته به این جوان ظنین شدند و پس از جمع‌آوری ادله لازم سعید را چند روز قبل بازداشت کردند.

او که ابتدا قصد داشت وانمود کند از پشت پرده قتل زن‌دایی خود بی‌خبر است بعد از چند جلسه بازجویی چاره‌ای جز اعتراف پیش روی خودش ندید و به کارآگاهان گفت: «من به موادمخدر اعتیاد دارم و از مشکلات مالی به شدت رنج می‌برم برای همین هم نقشه سرقت از خانه دایی‌ام را کشیدم.

روز حادثه به این تصور که کسی در منزل نیست داخل خانه رفتم و مشغول جست‌وجو بودم که ناگهان با خدیجه روبه‌رو شدم.

او قطعا موضوع را به دایی‌ام اطلاع می‌داد و دستگیر می‌شدم برای همین چاره‌ای ندیدم جز اینکه وی را به قتل برسانم. با چاقو به او حمله کردم و چند ضربه زدم بعد از اینکه از مرگ زن‌دایی‌ام مطمئن شدم برای اینکه سرنخ‌ها را از بین ببرم خانه را به آتش کشیدم و فرار کردم و طلا و جواهرات مسروقه را به دو نفر فروختم.»

بنابراین گزارش، ماموران در ادامه دو مالخر را بازداشت کردند.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.