اعتراف جالب هافبک بارسلونا

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

هافبک آبی-اناریها تیمش را مستحق شکست برابر اتلتیک بیلبائو در هفته پانزدهم لیگا دانست، با این حال تاکید کرد که او و هم تیمی‌هایش در دیدار آینده برابر ویارئال جبران خواهند کرد.

بارسلونا در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگا با یک گل برابر اتلتیک بیلبائو تن به شکست داد تا تنها با تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتیکو مادرید در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد و اختلاف این تیم با رئال مادرید به سه امتیاز کاهش یابد.

سرخیو بوسکتس هافبک رئال مادرید اعتراف کرد که تیمش مستحق شکست برابر بیلبائو بود. او پس از پایان بازی در گفت‌وگو با شبکه الجزیره گفت: بازیکنان بیلبائو بهتر بودند و بارها خط دفاعی ما را اذیت کردند. آنها از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را بردند و می‌توانستند با گل‌های بیشتری در این دیدار پیروز شوند. باید اعتراف کنم که باید سه امتیاز این دیدار به بیلبائو داده می‌شد.

او افزود: ما هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا برابر آژاکس تن به شکست دادیم. این دومین شکست پیاپی بارسلونا است اما این بدین معنا نیست که ما تسلیم شده‌ایم. باید هر چه سریعتر خود را از شرایط کنونی خارج کنیم. کارت‌های زردی که داور به بازیکنان ما داد تمرکزمان را به هم ریخت و باعث شد تا دست به عصا در میدان حرکت کنیم. با این حال نمی‌خواهم توجیه کنم و این شکست را به داوری نسبت دهم. ما مستحق شکست در این دیدار بودیم.

بارسلونا در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگا شنبه هفته آینده میزبان ویارئال است. بوسکتس درباره این دیدار گفت: چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار نداریم. با پیروزی برابر ویارئال می‌توانیم دو شکست پیاپی اخیر خود را به فراموشی بسپاریم.

بارسلونا با ۴۰ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد این در حالی است که ویارئال با ۲۸ امتیاز در رده پنجم است.

آندرس اینیستا هافبک بارسلونا نظری مخالف با بوسکتس دارد. او معتقد است که تیمش می‌توانست در این دیدار به پیروزی برسد:” بازیکنان حریف فشار زیادی بر روی دروازه ما آوردند اما ما می‌توانستیم پیروز از میدان خارج شویم. از ابتدای بازی تا پایان جنگیدیم اما نتوانستیم به پیروزی برسیم و بازی را به سود خود به پایان رسانیم. بارسلونا در این دیدار شکست خورد و این یک واقعیت است اما نباید این شکست را بیش از اندازه بزرگ جلوه دهیم. این تنها یک شکست است و در دیدارهای آینده تلاش خواهیم کرد تا جبران کنیم. بازیکنان بارسلونا آماده هستند تا این شکست را به فراموشی بسپارند و باردیگر به روند پیروزی برگردند.”


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.