اعتراف دشمنان به اقتدار ایران در پیچ بزرگ تاریخ

، وبلاگ مدرسه عشق در آخرین پست خود را به یادداشتی از حجت الاسلام روانبخش اختصاص داده و نوشته است؛

وضعیت آشفته اروپا و امریکا بر کم‌تر کسی پوشیده مانده است. اوضاع نابسامان فرهنگی اجتماعی سال‌هاست که بر غرب حاکم شده و ساکنانش را به حضیض ذلت برده است تا جایی که هم‌جنس‌گرایی و هم‌جنس‌بازی را به صورت قانون در آورده‌اند! و از این زشت‌تر ازدواج با حیوانات است که اخیراً در برخی کشورهای اروپایی رواج یافته است! اوضاع تأسف‌بار اقتصادی نیز بر این وضعیت آشفته افزوده است به‌طوری که بر اساس آمار و ارقام مراکز معتبر آن‌ها برخی از این کشورها به سمت فروپاشی به پیش می‌روند.

مقام معظم رهبری طی تحلیلی در جمع دانشگاهیان فرمودند: «اوضاع کنونی اروپا که سرانجام آن را به زمین خواهد زد، ناشی از خطاهای تاکتیکی یا راهبردی نیست بلکه ناشی از خطای بنیانی در جهان‌بینی است.» همان عاملی که امپراتور شرق یعنی شوروی سابق را نیز به زمین زد و متلاشی کرد. امروزه غرب که بر اساس جهان‌بینی الحادی و مکتب ماده‌گرای لیبرالیستی اداره می‌شود، انسان را محور هستی قرار داده و خواست او را بر خواست خداوند مقدم داشته است و همین موجب نزدیک شدن به سقوط را فراهم کرده است.

در این‌باره اعتراف‌ها و سخنان برخی شخصیت‌های سیاسی غرب و مزدوران به اصطلاح متفکرشان قابل توجه است. سروش در سایت جرس می‌نویسد: « امروز لیبرالیزم رقیب نیرومند ادیان است. چالش لیبرالیزم با اسلام، چالش مهیب‌تر از چالش مارکسیسم با اسلام است.»

نخست وزیر صهیونیستی ضمن هشدار به غرب می‌گوید: « قبلاً درباره خطر هسته‌ای ایران هشدار دادم اما امروز می‌خواهم خطر پیچش تاریخ به نفع ایران را گوشزد کنم و بگویم خامنه‌ای از تنگه خیبر در عربستان تا تنگه جبل الطارق در مراکش را به لرزه در آورده و ملت‌ها را به سوی خود جلب کرده است.» رئیس اسبق سیا نیز به این حقیقت اعتراف می‌کند که «قطب قدرتمند اسلام با پرچم داری خمینی و خامنه‌ای ساختار کد گزاری شده جهان را به چالش کشیده است.»

برژینسکی -از شخصیت‌های مهم سیاسی امریکا- هم با هشدار به غرب در اجلاس آتلانتیک می‌گوید: «تاریخ به پیچ بزرگی رسیده است که خمینی و خامنه‌ای تابلوهای آن را نصب کرده‌اند.» نتانیاهو در سخنانی که وحشت وی از شرایط به وجود آمده در منطقه را نشان می‌دهد، می‌گوید: «در خاورمیانه به هر طرف نگاه می‌کنم خمینی و خامنه‌ای می‌بینم که خیمه زده‌اند.» این احساس خطر، غرب را به وضعیت قرمز کشانده و موجب شده است که همه اقدامات ایذایی خود را برای مهار ایران به کار گیرند؛ از یک سو فشارهای خود و سران مرتجع منطقه را بر سوریه افزایش داده‌اند تا عقبه حزب الله و حماس را منهدم کنند و به خیال خویش، با یک تیر چند پرنده را با هم شکار کنند و از این طریق، مشکل غرب در موضوع فلسطین را که ده‌ها سال است گرفتار آنند، به‌گونه‌ای حل کنند؛ از سوی دیگر با فشار بر ایران و افزایش تحریم‌ها درصددند از مردم کورمان انتقام گیرند و با ایجاد مشکلات اقتصادی ملت ما را از راه رفته باز گردانند و تسلیم غرب کنند. از سوی دیگر اندیشکده آتلانتیک پیشنهاد داده است که غرب باید با ایجاد ناتوی عربی در منطقه به فکر مهار ایران بر آید.

اعتراف‌های دشمنان مبنی بر قرار گرفتن ملت ایران در پیچ بزرگ تاریخی، نکته چندان مهمی نیست؛ چرا که رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای، آن را به ملت ایران نوید داده بودند. اکنون که دشمنان ما به این حقیقت مهم اعتراف می‌کنند، باید بیش از پیش به این موضوع اندیشید و راهکارهای عبور از این پیچ تاریخی را پیدا کرد. بی‌تردید، رهبری که از سال‌ها پیش این پیچ بزرگ را می‌بیند، راهکار‌ها و چگونگی عبور از آن را نیز به خوبی می‌شناسد؛ شایسته است مسؤولان نظام و مردم ولایتمدار کشور با استفاده از شاخص‌های اقتصاد مقاومتی که معظم له بیان کرده‌اند، بکوشند آرام و مطمئن از این پیچ تاریخی عبور کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به موضوع لبنان و فلسطین و سوریه نیز اشراف کامل دارند و از بیداری اسلامی صیانت می‌کنند. از این رو بر مسؤولان نظام است که اشاره‌های مهم معظم له را درست دریابند و با برنامه‌ریزی‌های کلان و مهم راهکارهای عبور از این پیچ تاریخی را عملیاتی سازند.

طرح اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم همه جانبه، موضوعی است که با اشاره رهبری در دستور کار قرار گرفته است. مردم انتظار دارند که مسؤولان از خود شروع کنند و نگذارند دشمن با تحمیل مشکلات اقتصادی بر ملت ایران به اهداف خویش دست یابد و ما را از آخرین پیچ تاریخی بازگرداند. بی‌تردید ملت ایران، مسؤولانی را که در این امر مهم سهل انگاری کنند نخواهد بخشید؛ چنان‌که امروز هم ما مسؤولان رژیم گذشته و کسانی را که با بی‌تدبیری، فرصت‌های رشد و ترقی ملت ایران را از دست داده و برای خوشگذرانی‌های چند روزه دنیا مصالح ملت بزرگ ملت ایران را به دشمن فروخته‌اند مورد لعن و نفرین قرار می‌دهیم.

متأسفانه از زمان طرح اقتصاد مقاومتی، فعالیت چشمگیری از سوی مجلس و دولت مشاهده نمی‌شود. از این رو جای دارد طبق سفارش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حضور مسؤولان نظام در دانشگاه‌ها، دانشجویان با دعوت از مسؤولان به‌ویژه رئیس جمهور و رئیس مجلس، در این‌باره آن‌ها را مورد پرسش قرار دهند تا نسبت به وظایف خود فعال‌تر کنند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.