اعتراف رژیم صهیونیستی به افزایش توان موشکی گروه‌های مقاومت

۸ م دیماه ،

رژیم صهیونیستی اقرار کرد که دقت موشک‌های گروه‌های مقاومت فلسطین به مراتب افزایش یافته و اسرائیل برای رویارویی با آن هزینه بسیاری پرداخت کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، آوی دیختر،‌ وزیر جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در جریان جنگ هشت روزه غزه، به کارگیری سامانه دفاعی گنبد آهنین یک میلیون شکل (۲۷ میلیون دلار) هزینه برای تل‌آویو در برداشته که این هزینه بسیار سنگین است.

وی در جمع تعدادی از نظامیان صهیونیست اعتراف کرد: میزان دقت موشک‌های گروه‌های فلسطینی به مراتب افزایش یافته و به هر طریق ممکن باید مانع از آن شویم که این موشک‌ها از کرانه باختری نیز به سوی اسرائیل شلیک شود.

وی گفت: در جنگ هشت روزه غزه بیش از ۱۵۰۰ موشک به سوی اسرائیل شلیک شده که با وجود انهدام بیشتر آنها از توسط سامانه دفاعی گنبد آهنین، این مسئله هزینه بسیاری برای اسرائیل در پی داشته است.

دیختر در پایان گفت: در صورتی که ما مجبور باشیم میان تروریسمی که در سالهای اخیر نزدیک به هزار اسرائیلی را به کام مرگ کشانده و ۱۵۰۰ موشک گروه‌های فلسطینی یکی را انتخاب کنیم، یقینا ما موشک‌ها را انتخاب خواهیم کرد و با تروریسم تعاملی نخواهیم داشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.