اعتراف ۲ متهم به ۲۰ فقره کیف قاپی در کرمانشاه/کشف ۶۱ راس احشام بسرقت رفته از بوئین زهرا

۰۹م آذر ،

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ، صبح امروز از اعتراف ۲ متهم به ۲۰ فقره کیف قاپی و کشف ۶۱ راس احشام مسروقه توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد .

 
 
به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پایگاه خبری پلیس ، سردار “کشوری” در مصاحبه با خبرنگار ما در تشریح ابن خبر بیان داشت : در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی در نقاط مختلف سطح شهر کرمانشاه و ارجاع پرونده های مربوطه از کلانتری های این کلانشهر به پلیس آگاهی استان ، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران شعبه ۴ اداره مبارزه با سرقت آن پلیس قرار گرفت .
 
 
وی ادامه داد : ماموران در بررسیهای خود دریافتند ، کیف قاپی های مذکور توسط راکب و ترک نشین یکدستگاه موتور سیکلت با مشخصات معلوم انجام شده است ، که در این رابطه تیمی از ماموران مجرب اداره مبارزه با سرقت به کلانتری های کلانشهر کرمانشاه اعزام و ضمن ارائه اطلاعات ، نکات و آموزش های لازم در خصوص نحوه شناسایی و دستگیری متهمان موصوف را در اختیار آنان قرار دادند .
 
 
رییس پلیس استان کرمانشاه افزود : سرانجام پس از مدتی تعقیب و مراقبت و افزایش گشت های محسوس و نامحسوس ، متهمان حین کیف قاپی از خانمی جوان توسط ماموران کلانتری ۱۷ کرمانشاه دستگیر و با دستور مقام قضایی جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شدند .
 
 
سردار “کشوری” تصریح کرد : متهمان در بازجویی های تخصصی انجام شده در پلیس آگاهی لب به اعتراف گشودند و از ۲۰ فقره کیف قاپی در سطح شهر کرمانشاه پرده برداشتند ، که در این راستا با پیگیری ماموران ۱۶ نفر از مالباختگان شناسایی شدند .
 
 
وی در ادامه از کشف ۶۱ راس احشام مسروقه در یکی از مناطق روستایی حومه شهر کرمانشاه خبر داد و افزود : احشام مذکور تیر ماه سال جاری در شهرستان بوئین زهرا بسرقت رفته بود ، که در این رابطه ضمن کشف ۶۱ راس از احشام ، یک نفر مالخر نیز توسط ماموران شعبه ۴ اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی دستگیر شد .
 
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ، در خاتمه به دستگیری متهمی توسط ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی اشاره کرد ، که با ارائه اسناد جعلی اقدام به دریافت بیش از ۳۰۴ میلیون ریال وام بانکی کرده بود . /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.