اعتصاب کارکنان هواپیمایی مصر

aljazeera66.jpg

اعتصاب کارکنان هواپیمایی مصر باعث لغو پروازها از این کشور به مناطق مختلف جهان شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، مقامات هواپیمایی مصر اعلام کردند به دلیل اعتصاب کارکنان این هواپیمایی، بیشتر پروازها به حالت تعلیق درآمده و مسئولان شرکت هم اکنون در حال مذاکره با اعتصاب‌کنندگان هستند.

بنا به اعلام هواپیمایی مصر، کارکنان بخش پذیرایی و مهمانداران این هواپیمایی در اعتراض به شرایط خود به طور هماهنگ اعتصاب کردند که این امر باعث لغو چندین پرواز خارجی این شرکت از جمله پرواز به کشورهای چین، عربستان، قطر و نیز لغو پروازهای داخلی شده است.

مهمانداران و کادر پذیرایی هواپیمایی مصر در اعتراض به این وضعیت مالی و معیشتی خود و نیز کم بودن تعداد خدمه هر هواپیما دست به اعتصاب زدند و خواستار تشکیل سندیکایی ویژه خود شدند.

شرکت هواپیمایی مصر همواره از کمترین کادر ممکن برای پذیرایی در هواپیماهای خود استفاده کرده است که این امر به فشار مضاعف علیه خدمه هواپیماهای این شرکت شده است.

مقامات فرودگاه قاهره نیز اعلام کردند که اعتصاب خدمه‌ هواپیمایی مصر از بامداد امروز(جمعه) آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود تا عصر امروز ادامه یابد.

کارکنان هواپیمایی مصر همچنین اعلام کردند که پیشتر نیز مشکلات خود را با وزارت پرواز مصر در میان گذاشته‌اند اما مسئولان این وزارتخانه به خواسته‌های آنان توجه نکرده‌اند و گامی برای حل و فصل مشکلات آنها برنداشته‌اند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.