اعتصاب معلمان «شیکاگو» وارد روز چهارم شد

گفت‌وگوی میان اتحادیه معلمان و هیأت مدیره مدارس «شیکاگو» برای یک روز دیگر نیز بی‌نتیجه ماند و معلمان این شهر برای چهارمین روز متوالی به اعتصاب‌های خود ادامه دادند.

به گزارش بی باک، فارس به نقل از شبکه «سی ان ان»، گفت‌وگوهای میان اتحادیه معلمان «شیکاگو» و هیأت مدیران مدارس این شهر در خصوص قراردادهای معلمان باز هم بی‌نتیجه ماند و معلمان شیکاگو برای چهارمین روز، به اعتصاب‌ خود ادامه دادند.

بر اساس این گزارش، مذاکرات میان دو طرف امروز نیز ادامه پیدا کرد و با وجود آنکه نتیجه قابل توجهی نداشت، افراد شرکت کننده در این گفت‌وگوها ابراز خوشبینی کردند.

معلمان شیکاگو در اعتصاب‌های خود خواستار حمایت «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا شدند.

با بی‌نتیجه ماندن این گفت‌وگوها، معلمان شیکاگو حاضر به پایان دادن به اعتصاب‌های خود نشدند و بنابراین بیش از ۳۵۰ هزار دانش‌آموز اهل شیکاگو برای چهارمین روز متوالی از رفتن به مدرسه بازماندند.

اتحادیه معلمان که نمایندگی حدود ۳۰ هزار معلم را برعهده دارد، یکشنبه شب از معلمان شیکاگو خواست تا اعتصاب کنند و پس از گفت‌وگوهایی که با هیأت مدیره مدارس برگزار شد، اتحادیه معلمان اعلام کرد که در خصوص حقوق معلمان به توافقاتی دست پیدا کردند اما هنوز اختلافاتی در خصوص ارزیابی معلمان و مزایای آنها و دیگر موضوعات توافقاتی حاصل نشده است.

بر اساس این گزارش، تحت نظام ارزیابی معلمان، بیش از ۶ هزار معلم در شیکاگو شغل خود را از دست خواهند داد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.