اعتماد مردم به فرزندان شهدا از جنس اعتمادشان به پدرانمان بود

۲۹خردادماه،

دبیر ائتلاف شاهدان انقلاب اسلامی گفت: اعتماد مردم به فرزندان شهدا از جنس اعتمادشان به پدرانمان بود و فرزندان شهدا نیز قدردان و امانت‌دار این اعتماد خواهند ماند.

“مهدی باقری”دبیر ائتلاف شاهدان انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت:  چند تن از اعضای  این ائتلاف توانستند در شورای شهر تهران و مجلس شورای اسلامی حضور یابند البته پیروزی واقعی متعلق به مردم است و فرزندان شهدا در مسیر انجام تکلیفی که برگردن دارند حرکت کردند.
 
وی افزود: این انتخاب نشان از اعتماد مردم به فرزندان شهدا و لبیک گفتن به آرمان‌های شهدا و ایثارگران است زیرا اعتماد مردم به فرزندان شهدا از جنس اعتمادشان به پدرانمان بود و فرزندان شهدا نیز قدردان و امانت‌دار این اعتماد خواهند ماند.
 
باقری ادامه داد: از اعضای ائتلاف شاهدان انقلاب اسلامی “تندگویان” و “مفتح” توانستند به شورای شهر تهران راه یابند، البته مفتح در انتخابات میان دوره‌ای مجلس نیز منتخب مردم شدند. کسب این جایگاه‌ آغاز راه خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم است زیرا فرزندان شهدا بر سر پیمان خود با مردم و شهدا می باشند و شعارشان تجلی مرام و کردار است.

وی افزود: زمانی که این ائتلاف تشکیل شد اعضا می‌دانستند راهی طولانی در پیش دارند، اما با توکل برخدا و عشق به مردم توانستند این گام را بردارند. آنها با توانمندی ، تخصص و تعهدی که دارند توانستند اعتماد مردم را جلب کنند و انشاالله خدمت‌گزار راستین ملت شریف باشند.

باقری دربارهٔ شهردار و رئیس شورای شهر آینده تهران گفت: امیدواریم شهردار و رئیس شورای شهر آتی تهران الگوی مدیریت جهادی و خدمت به مردم را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند و تقوای الهی از ویژگی‌های آنان باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه مدیریت، جوان‌گرایی و ثبات در مدیریت از عناصر تأثیرگذار است و امیدوارم شورای شهر این اصل را درنظر داشته باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.