اعتیاد اوباما فاش شد

جام جم آنلاین: یک گروه تی پارتی با متهم کردن اوباما به همجنس گرا و معتاد بودن از رئیس جمهوری آمریکا خواسته است رازهای زندگی گذشته خود را افشا کند.

به گزارش پایگاه خبری را استوری، جادسن فیلیپس، رئیس سازمان تی پارتی نیشن که یک گروه زیر مجموعه جنبش تی پارتی محسوب می شود در مقاله ای اعلام کرده است اگر قرار باشد میت رامنی، نامزد جمهوری خواهان، سوابق مالیاتی خود را ارائه کند باراک اوباما هم باید مدارک پزشکی خود را مبنی بر عدم استفاده از کرک و همچنین عدم رابطه با همجنسگرایان را منتشر کند.

او می افزاید: “آیا اوباما معتاد است؟ آیا او در گذشته معتاد بوده است؟ پرسیدن این سوالات در مورد شخصی که انگشتش بر روی دکمه [بمب] اتمی است، منطقی است. چرا اوباما این سوابق را پنهان می کند و چرا رسانه ها این سوالات را مطرح نمی کنند. چرا جمهوری خواهان به جای درخواست از رامنی برای منتشر کردن سوابق مالیاتی خود جواب این سوالات را از اوباما نمی خواهند؟”

پیشنهاد ۵ گانه به خاتمی

مشاوران سید محمد خاتمی با محوریت سعید حجاریان پنج گام اساسی را برای ورود اصلاح طلبان به صحنه سیاسی کشور و حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد داده اند.

به گزارش «محدوده»،این گامها عبارتند از:۱- تلاش برای عملیات تفکیک اصلاحات و جنبش سبز،۲- تدوین شعار واحد برای جذب همه نیروها،۳- تاکید بر اجرای بدون تنازل قانون اساسی،۴- تلاش برای حفظ وحدت میان اصلاح طلبان،۵- تلاش برای جذب از درون اصولگرایان

هشدار روسیه به غرب

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درمورد اقدام نابخردانه خارج از چارچوب شورای امنیت در برخورد با پرونده سوریه هشدار داد.

به گزارش روسیا الیوم ؛ هشدار پوتین پس از آن مطرح شده است که واشنگتن از تلاش برای اقدام خارج از سازمان ملل پس از وتوی روسیه و چین برضد قطعنامه شورای امنیت درمورد سوریه سخن گفته است.

 ایهود باراک وزیر دفاع اسرائیل نیز اعلام کرد ممکن است تل آویو در این کشور دخالت نظامی کند.

 در همین حال الکساندر لوکاشیفیتش سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه بلافاصله در واکنش به این موضوع گفت ماموریت بازیگران خارجی به ویژه اعضای شورای امنیت و پنج عضو دائم آن، این است که همه امکانات خود را برای پیشبرد طرح کوفی عنان به کار گیرند و در چارچوب توافقنامه ها عمل کنند، توافقنامه هایی که با رای همگان به تصویب رسیده است.

واکسن فلج اطفال ممنوع

در پاکستان هزاران کودک در معرض خطر فلج اطفال قرار دارند اما به خاطر ترس از طالبان در مناطق وسیعی از این کشور واکسن فلج اطفال ممنوع شده است.

به گزارش خبرگزاری آلمان،علت این اقدام طالبان، اعتراض به حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در این مناطق و نیز کشته‌شدن اسامه بن‌لادن، رهبر القاعده عنوان شده است. طالبان پاکستان در این مناطق با القاعده مرتبط و با این شبکه همراهی و هم‌آوایی دارند. طالبان ادعا می‌کنند که‌ در میان پزشکانی که برای واکسینه کردن کودکان به منطقه می‌روند، “جاسوسانی” وجود دارند.

مقام‌های بهداشت و درمان پاکستان هشدار می‌دهند که ممنوعیت واکسیناسیون فلج اطفال زندگی صدها هزار کودک را در معرض خطر قرار می‌دهد. اما آنها در برابر طالبان مسلح که مانع این کار می‌شوند قادر به هیچ کاری نیستند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.