اعدام برای عاملان آزار و اذیت و قتل کودکان در ملاءعام + تصاویر و اعترافات

۱۳خردادماه،

منصور و مرتضی که قبل از آغاز دادگاه منکر اتهامات خود بودند به تشریح جنایتشان پرداختند. پس از آخرین دفاعیات متهمان قضات دادگاه وارد شور شده و رای خود را صادر کردند.

عاملان تجاوز و قتل کودکان در شهر بهارستان پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران به اعدام در ملاءعام محکوم شدند.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، منصور و مرتضی متهم می باشند ۲۹ دی ماه و پنجم بهمن ماه دو کودک به نام های امیر علی و امیرمهدی را در شهر بهارستان ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند.

دو مرد تبهکار صبح امروز در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران به صورت غیرعلنی محاکمه شدند. در این جلسه اولیای دم قربانیان خواستار قصاص دو مرد تبهکار شدند.

سپس منصور و مرتضی که قبل از آغاز دادگاه منکر اتهامات خود بودند به تشریح جنایتشان پرداختند. پس از آخرین دفاعیات متهمان قضات دادگاه وارد شور شده و رای خود را صادر کردند.

قضات دادگاه در رای خود هر کدام از متهمان را به دو بار قصاص، یک بار اعدام در ملاءعام و زندان و شلاق محکوم کردند.
عاملان قتل کودکان در شهر بهارستان در حالی به اعدام در ملاءعام محکوم شدند که تا قبل از آغاز دادگاه منکر اتهامات خود بودند. دو مرد جنایتکاری که خود در کودکی قربانی شده بودند.

دو مرد شیطان صفت در جلسه دادگاه سرانجام مهر سکوت را شکسته و به تشریح نحوه ربودن دو کودک خردسال و قتل آنها پرداختند. منصور و مرتضی با هم قرار گذاشته بودند که هفته ای یک کودک را ربوده و او را به قتل برسانند.

مرتضی گفت : قربانیان را پس از ربودن به محل های خلوت کشانده و در آنجا با تکه سنگ بزرگی به سرشان ضربه می زدیم. انگیزه مان از این کار آزار و اذیت بچه ها و برای اینکه شناسایی نشویم آنها را می کشتیم. من ۳۱ سال دارم و از شش سال قبل به مواد مخدر اعتیاد دارم. وقتی بچه بودم پدرم مرا بسیار کتک می زد. و خود قربانی آزار و اذیتم. برای انتقام دست به این جنایت زدیم.

منصور هم در ادامه حرف های همدستش مدعی شد، هر هفته قرار بود ضربه مرگبار را یکی وارد کند. بعد از قتل نیز جسد را در محلی خلوت رها می کردیم تا به این زودی پیدا نشود. در محل کارم چند بار مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودم. تا کنون چند بار به اتهام سرقت و موادمخدر دستگیر و روانه زندان شده ام. هیچ وقت خاطرات آزار و اذیت های قبل را فراموش نکردم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.