“اعدام” در انتظار متهم اصلی پرونده زورگیری اخیر / به ۳ متهم دیگر پرونده “سرقت مسلحانه” تفهیم اتهام شد

۲۵م آذر ،

دادستان کل تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

جعفری‌دولت‌ابادی گفت: برای متهم اصلی پرونده اخیر زورگیری محاربه و سه متهم دیگر این پرونده سرقت مسلحانه تفهیم اتهام شده است.

عباس جعفری دولت آبادی در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران به آخرین جزئیات پرونده ۴ سارق مسلح اشاره کرد و گفت: نکات مهمی که در پرونده این ۴ متهم وجود دارد این است که هر نفر سابقه سرقت‌های قبلی را دارند و این امر نشان می‌دهد که متهمان از اشخاصی می باشند که در این زمینه اقدامات مجرمانه داشته‌اند.

وی افزود: نکته دوم در این خصوص این است که هر ۴ متهم از خانواده متلاشی می باشند که مشکلات زیادی نیز در خانواده آن‌ها وجود دارد.

دادستان کل تهران در ادامه اظهار داشت: ۴۸ ساعت پس از انتشار یافتن این فیلم در فضای مجازی پلیس فعالیت خود را آغاز و تلاش‌های پلیس منجر به دستگیری زورگیران شد.

جعفری دولت آبادی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به روند قضایی پرونده گفت: بلافاصله پس از دستگیری متهمان بازپرس پرونده و سرپرست دادساری جنایی از متهمان تحقیقات را آغاز کردند که این تحقیقات مفصل تا حدود ساعت ۵ بعد از ظهر طول کشید.

وی اظهار داشت: در جریان این تحقیقات، متهمان به سرقت‌های قبلی خود و همچنین اقدام اخیر اعتراف کردند.

دادستان کل تهران با اشاره به مجازات متهمان این پرونده خاطر نشان کرد: برای متهم اصلی محاربه و سه متهم دیگر سرقت مسلحانه تفهیم اتهام شده است.

وی با بیان اینکه اتهام این متهمان بسیار سنگین است گفت: حتما ظرف یک هفته و حداکثر ۱۰ روز آینده پرونده متهمان در رابطه با اتهام اصلی به دادگاه ارسال خواهد شد.

جعفری دولت آبادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه مجازاتی در انتظار متهمان خواهد بود اظهار داشت: قانون در مورد محاربه مجازات‌های متعددی پیش بینی کرده که یکی از آن‌ها اعدام است.

وی افزود: متهمین به ارتکاب جرم اخیر خود اعتراف کرده‌اند و بنابراین حکم متهم اصلی که محاربه است، اعدام خواهد بود.

برای ملاحظه لحظه دستگیری سارقان مسلح اینجا کلیک کنید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.