اعدام چهار نفر در تبریز به اتهام تجاوز گروهی به ۲۰ زن

71-13.jpg

چهار جوان که زنان و دختران را در مسیرهای مختلف تبریز بعنوان مسافر سوار خودروی شخصی کرده و به زور آنان را به بیابان‌های اطراف می‌بردند و مورد تجاوز قرار می‌دادند، صبح امروز در زندان مرکزی تبریز به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دادگستری آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای با اعلام این خبر آورده است: «نحوه عمل محکومان به این صورت بوده که سوار یک دستگاه خودروی پیکان شده و یکی از آنان با پوشیدن لباس زنانه، خود را به شکل زنان در می‌آورده تا زنان و دخترانی که منتظر ماشین بودند به علت وجود مسافر زن در خودرو اعتماد کرده و سوار شوند.

سپس با سرعت زیاد حرکت کرده و مسافر را با زور کتک مجبور می‌کردند که سرش را زیر صندلی خودرو ببرد. پس از آن، طعمه خود را به بیرون شهر در اطراف مرند می‌بردند و در بیراهه‌ها به صورت گروهی مورد تجاوز قرار می‌دادند. بعد در میدان آذربایجان شهر تبریز یا سایر میادین شهر به صورتی که پاسی از شب گذشته بود، رها می‌کردند.

محکومان در اقاریر خود بیان کرده‌اند که از اواسط سال ۹۰ مرتبا مرتکب این عمل شده و نزدیک به پانزده تا بیست بار مبادرت به آدم‌ربایی و تجاوز کرده‌اند.

تعدادی از افراد مورد تجاوز بخاطر ملاحظات حیثیتی از اعلام شکایت خودداری کرده‌اند اما چند نفر از آنان با اعلام شکایت و ذکر جزئیات امر تقاضای مجازات محکومین را کرده‌اند که با تلاش‌های شبانه‌روزی دادسرای عمومی و انقلاب تبریز و با همکاری نیروی انتظامی، متهمان شناسایی و دستگیر شدند و توسط شکات مورد شناسایی قرار گرفتند.

این افراد در جریان تحقیقات به ارتکاب بزه اقرار کردند و جزئیات امر را به صورت دقیق بیان کردند.

آنان اعتراف کردند که از اواسط سال گذشته با پرسه زدن در خیابان‌های تبریز زنان و دخترانی را که منتظر ماشین بوده‌اند سوار می‌کردند و به شکل یادشده به بیرون شهر می‌بردند و به عنف مورد تجاوز قرار می‌دادند. سپس در تاریکی شب در یکی از میادین شهر رها می‌کردند.

حکم محکومیت نامبردگان به اتهام تجاوز به عنف وآدم‌ربایی توسط شعبه دوم دادگاه کیفری استان آذربایجان شرقی صادر و توسط شعبه ۱۱ دیوان عالی کشور تایید شد. رییس قوه قضائیه نیز اجرای حکم را بلامانع اعلام کرد و به این ترتیب متهمان سحرگاه چهارشنبه در زندان تبریز به دار مجازات آویخته شدند.»

انتهای پیام


ایسنا

تا این لحظه ۱۷۰نظر ثبت شده
  1. مجتبی:

    من خودم بچه مرندم ولی اون چهار نفر حقشون بود هرکسی در هرکجا این عمل زشتوانجام بده باید زجر کشش کرد.تمام

  2. ویدا:

    اصن از اونایی که دوست دارن از آب گل آلود ماهی بگیرن خوشم نمیاد
    اونایی که هر مشکلی توی جامعه پیش میا فوری اونو به شهرو نژاد و قومیت ربط میدن
    عزیز من تو هر شهری همه جور آدمی هس
    نبایدکار بد یه عده رو به کل شهر تعمیم داد و در مورد کل مردم شهر حکم صادر کرد
    نیس که تو تهران و شهرای دیگه اصن از این جور اتفاقا نمی افته واسه هموون مردهای فارس همه مردن
    قابل توجه زیبا خانوم احمد زاده از تبریز

  3. زهرا:

    اصن از اونایی که دوست دارن از آب گل آلود ماهی بگیرن خوشم نمیاد
    اونایی که دوست دارن هر مشکلی پیش اومد فوری اونو به قومیت و نژاد ربط بدن و نتیجه کلی بگیرن در مورد همه مردم اون شهر حکم صادر کنن
    عزیز من تو هر شهری همه جور آدمی هس
    نیس که تو تهران و شهرای دیگه ماشالله اصن از این اتفاقا نمی افته واسه همون مردهای فارس مردن
    قابل توجه زیبا خانوم احمد زاده از تبریز

  4. زهرا:

    آقا کوروش نکنه خودتم این کاره ای که داری ازشون حمایت میکنی؟و الا کیه که با اعدام چند تا متجاوز به عنف مخالفت کنه…یا نمیدودونی دقیقا کارشون چقد نفرت آوره یا خودتو زدی به کوچه علی چپ
    کاش یکی با ناموس خودت اینکارو بکنه بود میدیدیم چقد بزرگی و می بخشی و بهشون یه فرصت دیگه میدی

  5. لیلی:

    خوب کردین اعدام کردین تا برای بقیه عبرت بشه البته اونجور ادما بی شرفن اگر نگاه کنین حتما ریشه ندارن

  6. Mr2ali22@:

    خوش حال مییییشم سر بزنید لینگ ایدی تلگرام هس

  7. علی:

    Mr2ali22@
    حتما سربزنیدا

  8. علی:

    ادم بایدذاتش درست باشه به تبریزی بودن نی
    خوشحالم ک بچ مشهدم خخ
    اینم ایدی تو تلگرام خوشحال میشم سربزنید

  9. حکیم:

    ببینید عزیزان بنده فوق لیسانس دارم و در مورد اینکه این مجرمان باید اعدام بشن یا نه. تجاوز به عنف یه چیز شوخی بردار نیست دختر بیچاره یا زن بیچاره سالهای سال این صحنه تجاوز تو ذهنش میمونه و زندگی یک فرد رو دگرگون میکنه و از هم میپاشه به این هم میگن نوعی مرگ. مرگ روحی. بعد شماها خیلی راحت میخوایین از جرم متجاوز بگذرید؟ اینجور آدمها هیچوقت با ببخشش درست نمیشن چون طعم تجاوز رو چشیدن و بهش اعتیاد دارند و ترسی از هاقبت آن کار ندارند و باید همچین حیواناتی را از بین برد تا سایر مردم در آرامش باشند. بنده از این قانون جمهوری اسلامی که حکم تجاوز اعدامه واقعا خوشم میاد.

    • محمد:

      زنی که خیانت میکنه هم باعث میشه یه خونواده از هم پاشیده بشه و شوهرش تا آخر عمر زجر بکشه پس چرا امثال تو با اعدام زن خیانتکار مخالفین؟

  10. سورابلالی:

    سالهاپیش تاکسی نارنجیبود الان باید بالای مسافرکشهاآرم تاکسی بزنن ک ادم بتونه تردد کنه واصلا درتهران تاکسی ندارین وای بحال تبریز وشهرستانها ک باید تاکسی همه حلبذارن چون دربست اژانس هنه ننیتونن بخرن

  11. زیبا احمدزاده از تبریز:

    پسرهای تبریزی خیلی احمقن

  12. زیبا احمدزاده از تبریز:

    بدرک بدرک نوکر همه فارس زبانها هستم مردهاشون مردن

  13. محمد:

    بعداز اعدام این افراد باید خانوادشون شناسایی بشه وخواهرو مادرشون وبهشون تجاوز کرد

  14. نام شما...:

    خوب چرا برای این معضل فقط بلدین مرگ جوانان کشور رو به مردم گزارش کنید
    دوستدارید چی بشنوید خوب آفرین اعدامشسون کردین واسه اینکه دیگه اتفاق نیافته تدبیری انجام دادید یا حیف است که جای خالی اعدامی ها در روزنامه خالی باشه ؟

  15. SINA:

    یعنی دوست دارم یه بار دیگه یکی بگه
    ((ملت شریف و غیور آذر بایجان))

  16. محمود:

    حکم خدای مهربان در مورد این مفسدان مرگ است،لعنت خدا بر همه کسانی با قوانین الهی مخالفند،حتی در دلهای ناپاکشان،تا نفس دارم برای ثبات قوانین الهی میجنگم،۳۵ سال سن دارم.

  17. قاتل به افراد متجاوز به ناموس:

    اعدام یک لحظه هست و ناعادلانس. باید زجرکش کرد تا چند روز و چندماه طول بکشه و با درد کشته بشن

  18. لیلا فرخی:

    بنده یه معلم جوان پایه ابتدایی هستم. بچه ها تا چه حد به ژنتیک انسان اعتقاد دارین؟ بعد از ۹ ماه تدریس فداکاری و ایثار و از خود گذشتگی و کمک به حیوانات وتدریس درس های فداکاران و خواندن داستانهای تاثیر گذار و تکان دهنده از هانس کریستین اندرسون و. ….پایان سال شعر فارسی/میاز موری که دانه کش است را تدریس کردم بعضی از شاگردام به حدی تحت تاثیر قرار گرفته بودن که به خاطر حیوانات درمانده گریه می کردن. حالا زنگ تفریح شد و بچه ها بدو بدو حیاط مدرسه رفتن از پنجره به حیاط نگاه می کردم که دیدم یکی از شاگردام یه لنگه کفش شو درآورده و با عجله مورچه ها ی حیاط مدرسه رو میکشه. این بچه هم مثل همه ی همکلاسی ها ش سر کلاس از خونواده با فرهنگ و پولدار هم بود و …..به نظر بنده اینا ذاتا تمایل به آزار جنسی و روحی داشتن و از وحشت زده کردن اون دخترای بیچاره لذت می بردن که خیلی وحشتناک و بیشرمانه است. حالا اگه یکی از دختر ها شهامت و قدرت بدنی داشت و دراون صحنه میتونس یکی از اون جانی هارو بزنه و بکشه الان بیچاره دختره رفته بود بالای دار. حالا خودتون قضاوت کنید که در این زمینه باید با این مجرمان چه کرد که بعضیها شون پا رو فراتر گذاشته بعد چند بار دستگیری و مورد بخشش قرار گرفتن تو روز روشن دم در خونه شون گردن طفل معصوم را میبره و واقعه ی طفلان مسلم رو تکرار میکنه. اگه متهم سال ۸۴ آزادانه تو خیابون پرسه نمی زد الان سپهر ده ساله به خونش غلطان نمیشد. درسته؟ ؟؟؟؟

  19. اسماعیل:

    سلام به همه دوستان اعدام برای همچین آدمایی کمه .اگه هتک حرمت شده ها مامان و خواهر و دختر اونایی که مخالف اعدامن بود خیلی خوب بود چون کسی اعدام نمیشد همه خوشحال بودن که که تو جامعه مدرن زندگی می کنن.

  20. اکبر:

    باعرض سلام خدمت همه دوستا ودراخرخدمت ستار،اولا توخودرشتم ازاین اتفاقامیفته ولی نمیتونن منعکس کنن خبرشو،ودراخرهم به اون کوروش ازمشهدمیگم که اومده چرت وپرت گفته راجب نظرات دوستان،من خودم دانشجوی حقوقم، اعداممبای بیناموساکم میدونم،باید قانون حدودم رواینااجرامیکردن یعنی قطعه قطعه میکردنشون

  21. Satar:

    اعدام که حقشونه شکی نیست وگرنه حق من پسری که اینکارو نمیکنم ضایع شده!
    ولی خوشم میاد هر شهری که ادعا بیشتر داره تو این چیزا نا امن تره..
    سالهاست تو رشت زندگی میکنم..شهر بزرگی نیست و خبرا زود میپیچه..یک بار اینجور جنایت نشنیدم اتفاق بیافته..
    دلیل سالها حرف بیخود بعضی هم وطنای ترک در مورد رشتی ها فقط حسادته وای الان خیلی چیزا دیگه داره معلوم میشه!

  22. اسماعيل:

    سلام.بله خوب کاری کرندحرفهای همه شماصحیح هستند

  23. سهیل:

    باید جای برای صیغه کردن مهیا باشد تا تجاوز زورکی کمتر شود و نیاز دیوانه کننده جنسی کمتر شود. چرا که شهوت میتواند عقل را از بین ببرد مخصوصا انسان های شهوتی و ضعیف را که صبرشان خیلی کم است و خیلی کم طاقتن که با زندگیشان و جان شیرنشان بازی میکنند .اخرش مرگ و رفتن در قبر

  24. کاملیا:

    این جور ادمای حرام زاده ای بیش نیستن قصاص رو خدا در قرانش گفته پس جای حرفی نمیمونه

  25. عابس:

    خدا به استکبار جهانی لعنت کند. اگر جوانها شغل ودرآمد خوبی داشته باشند درسن جوانی سعی میکنند برای خود یک زندگی سالم فراهم کنند.و زود ازدواج میکنند وهیچکس عابرو وحیثیت خود وخانواده اش را فدای یک لحظه لذت حرام نمیکند.تحریم باعث این همه فجایع در کشور ما شده است.حساب کنین خانواده این به قول خودمان ارازل آیا عابروی اجتمایی ندارند. پس قضیه باید از ریشه وبن درست بشه. نه با اعدام و اعدامها. تاحالا اعدام شدن در ملع عام جواب مثبت داشته.؟ اگر اثرات مثبت داشته پس شاهد این همه اعدامهاچیست…؟

  26. حمید:

    خوب کردن که اعدامشون کردن این عوضیا تا نمیرن هیچ کس از دست اینا امنیت و آسایش نداره

  27. یوسفی:

    خوب نظریات تمام تان راخواندم. جالب است هرکس از یک بعد و یا از بعد دیگر میخواهد قضاوت کند. کجاست عدالت که بگوید، قسم به خدا اگر فاطمه دخترم هم دزدی میکرد دست اش را قطع میکردم. به این معنی که ما نباید خود را در جای متضرر و یا مجرم قرار دهیم، ما باید خود را در چوکی قضا ببینیم.

  28. کوروش:

    دادن حکم اعدام خیلی سخت و پرمسئولیت است. ولی من در جایگاه قضاوت ، در اعدام امثال اعضای داعش و همچنین متجاوزین به عنف ، هیچ تردیدی ندارم و هنگام صدور حکم اعدام آنان دستم اصلا نخواهد لرزید. زیرا این قبیل افراد ، تنها نقاب انسانی بر چهرۀخود دارند ولی از تمام صفات و خصال انسانی ، عاری و خالی شده اند.
    ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسپندان
    البته خود اینان نیز ممکن است ، معلول شرائط ظالمانۀ دیگری بوده و مورد ظلم و تجاوز قرار گرفته باشند ؛ ولی این موجب تبرئۀ آنان نیست.مضافا اینان دیگر به میکربهای کشنده و اعضای فاسدی تبدیل شده اند و پیکرۀ جامعه باید جراحی و از لوث آنان پیراسته گردد.

  29. سلام علیکم:

    ایول داش مجید با پیشنهادت حال کردم موافقم

  30. مجید:

    فکر اون زنو دخترای بدبخت یا شوهر یا خانوادشو بکنین بعد نظر بدین/اینطور ادما که دست جمعی مثل حیوون کثیف به یک زن ضعیف تجاوز میکننداونم نه یکبار.واقعااز کثیفترین حیوون که خوکه کثیفترن/حیوون هم یه ذره رحم داره چه برسه به انسان اونم کسیکه اسمشوگذاشته مرد خاک تو سرشون که اسم مردو…./معذرت میخام اینو میگم باید دستو بای این ادمارو ببندی هر کدومو بندازی جلو چندتا خر نر همون بلارو سر خودشون بیارن تا جایی که بمیرن /یا چوب تو کونشون کنی تو ملاعام بچرخونی

  31. یه دختر:

    سلام…خدایا بگذاربرایمان زندگی پاک رقم بزن…عاقبت مارا ختم به خیر کن آبروی همه دختران و زنان مارا حفظ کن
    من با نظر آقا مجتبی موافقم

  32. مجتبی:

    به نظرمن اینجور ادما بایدمثل دزد که دستشو قطع میکنن حالت تناسلی شون قطع بشه

  33. hale:

    are kareshon khili bade vagn jaie tasof dare

  34. امیر:

    اگه کسی حلال زاده باشه این کار را نمیکنه مگه اینکه غیر این باشه اعدام کمه باید مثل خودشان رفتار کرد یا اینکه این افراد را توی گونی کرد و جاهای حساس بدنشان را شیشه گذاشت و از کوه پرت کرد تا لذت بیشتری ببرن

  35. شهاب:

    دستشون درد نکنه که لکه های ننگ جامعه را پاک کردند

  36. مریم:

    واقعا دخترهاخیلی کوچیک میشن تباه میشن همینکاراباعث میشه ادم ازپسرامتنفربشه ورروزامارتغییرجنسیت دخترابالا میره .

  37. وحید:

    اعدام حقشون بود.درود برنیروی انتظامی

  38. جعفر:

    حق کسی که مردم را بترساند مرگ است اما نه با طناب با گلوله

  39. پریوش:

    من خودم تبریزی ام یکی از اون دخترا دوست خاله منه من فقط بخاطر دیدن مرگشون صبح بلند شدم رفتم میدوون اعدام واقعا دلم میخواست ۱۰۰ بار اعدامشون میکردم ودم مرگ دست از اعدام میکشیدم و همین طور ادامه میدادم اون دختر دیگه ترد شده همه شما جوونید فکر کنید یه لحظه چه آرزوهایی دارید اون دختر هم آرزو داشت روزی عروس بشه ولی جامعه ما دیگه بهش اجازه این فرصتو نمیده واقعا باید تا اخر عمر حسرت بخوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دیگه کاملا منزوی شده چند بار دست به خودکشی زده نجاتش دادن شما جای اون الان میخواین چیکار کنید تا کی باید صبر کنه تا این خاطره فراموش شه؟ نه نمیشه

  40. سامان:

    واقعا برای این جور آدمای هوس باز متاسفم

  41. رضا:

    باید با خواهر یا مادر یک متجاوز مثل رفتار خودش برخورد بشه و بفرستنش حبس تا تا اخر عمرش به عواقب کارش فکر کنه . چون اون قربانی مدت ها از لحاظ روانی اسیب دیده هست. و در طول مدت حبسش با روانش بازی کرد تا بفهمه یک من ماست چقدر کره داره

  42. سجاد:

    درکشوری که اینهمه محدودیت از همه نوعش فقر فرهنگی و یکی از اصولی ترین نیازهای انسان نیاز جنسی برطرف نشود از اینجور اتفاقها. خیلی پیش میاد

  43. farhad:

    یک رفتار ضد اجتماعی روی داده و این حق جامعه میباشد تا از خودش کنه اما اینکه با صرف اعدام مرتکبین دفاع اجتماعی به بهترین شکلش صورت میپذیرد یا نه من گمان نمیکنم چون هیچ کدام از افراد بشر از اختیار تام برخوردر نیستن و رفتارهای همه ما توسط عوامل روانی اجتماعی و اقتصادی جهت داده میشه برای همین هم باید مرتکبین چنین رفتارهای ضد اجتماعی مورد مطالعه قرار بگیرن و جامعه خودشو هم مورد مورد محاکمه مطالعه و انتقاد قرار بده تا علت یابی و درمان و دفاع به بهترین صورت انجام بگیره

  44. محمد:

    دوستان اینا همه از بی ایمونی یکم ایمانتون رو قوی کنین ی داستان براتون میگم:
    ی شب یه شیخی تو خونش نشسته بود ک ی دختر(شاهزاده) وارد خونش میشه و ازش میخواد ک حرف نزنه بعد میاد میشینه و از مرد غذا میخواد اونم براش غذا میاره و دختره میره میخوابه تا صبح ک ماموران شاه شاهزاده رو میبرن ب قصر و شاه دستور میده ک دختر رو معاینه کنن ک … فهمیدن ک دختر سالم سالمه بعد اون مرد رو اوردن و ازش پرسیدن ک چطور نتونستی اونو ….
    انگشتاشو نشون داد و گفت هروقت ک شیطان مرو وسوسه میکرد یکی از انگشتامو روی شعله ی شمع میگرفتم ک سوز انگشت این فکر رو از سرم بیرون کنه و تاصبح هر ۱۰ انگشتش سوخت و اخرشم شاه اون مرد رو به ازدواج دخترش در اورد
    بچه ها ایمون داشته باشین ایمون

    • حسين:

      البته دوست گرامی
      نام آن شخصی هم که شما فرمودید میرداماد است

  45. علي:

    تبریزی ها همشون سر و ته ی کرباسن
    همشون صبح تا ش فکرشون تو تجاوز و قتل و غارت و دزدی هست
    تبیز کثیف ترین شهر ایران از این نظر هست،اما اسم قم و تهران و… بد در رفته
    دوست دارم بدونم اصلا میشه همه ی اتفاق های این چنینی که در تبریز می افته رو تو سایت ها نوشت!!!؟؟
    واقعا شهر نا امنی هست

    • گلبرگ:

      عزیزم اگه تو تبریز سالی یه بار همچین خبری به گوش میرسه تو تهران هرروز این خبرا هست!!!!!!!!شما مثل اینکه کلا از مرحله پرتی و به جای اصل قضیه دنبال بدنام کردن تبریزی!!!!!!حسودی میکنی

      • علي:

        گلبرگ خانم اینگار شما اصلا منظور من رو متوجه نشدید!
        منظور من این بود که توی تبریز خیلی از این خبرها هست اما هر از گاهی یکیش اینجوری خبر ساز میشه
        و اگر نه شما خودتون می دونید که تبریز از این نظرها(قتل،تجاوز،آدم ربایی،دزدی و …) چیزی از تهران، قم، مشهد یا … کم نداره
        ولی قم و تهران برعکس تبریز اسمشون بد در رفته

        اصلا مگر تبریز چه چیزی بشتر از تهران،مشهد،شیراز،اصفهان و .. دارد که من بخوام به تبریز حسودی کنم!!!؟؟؟

        • احمد اشرفي نوشنق(اريانا):

          واقعا همین طوره این تبریزی ها همیشه به ما اردبیلی ها فخر می فروشند و خودشان را ارباب و سرور مردم اردبیل میدانند و تا بفهمند از اردبیل به تبریز رفتیم برخورد بسیار بدی با ما دارند هر بدیشان هم بگویی می گویند به ما حسودی نکن من یک روستازاده هستم و تبریز را دوست ندارم نمین شهر من است و در تبریز ماهواره بیداد می کند

          • محسن:

            اصلا این طور نیست
            البته آدمایی با طرز فکر شما کم نیستند
            که همیشه به فکر ایجاد تنش بین شهرها هستند
            متاسفم برات!!!

  46. ادم:

    کار بسیار درست وخدا پسندانه کردند که اعدامشون کردند اگر به همین اقایونی هم که از اعدام این متجاوزین ناراضی هستند بپرسی ایا اگر کسی به خودت هم تجاوز کند او را میبخشی خواهند گفت نمیبخشند

  47. ادم:

    سلام باید اعدام بشن چون ادمهای بد راگر ادعام نشوند حق اونهایی که بهشون تجاوز شده هدر میره اگر یک زن زناکار هم باشد نباید بهش تجاوز بشود تجاوز خیلی بد است مثل این میماند که یک نفر بزور بخواهی غذا تو حلقش فرو کنی ایا کسی دوست داره بزور بهترین غذا را تو حلق فرو کنند وزجرش بدن ؟ شاید در موقیت معمولی خودش چلو کباب بخوره ولی اگر همین چلو کباب به زور تو حلقش فرو کنند ناراحت بشه اون ه تو کشوری مثل ایران که زنا واین کارها را اینقدر بد میدونن که ادم با شوهر خودشم وقتی میخواد یک کاری کنه دچار عذاب وجدان میشه چه برسه به یک نفر بخواد بزور بکنه کار خوبی کردند اعدامشون کردند هر کسی هم که از این ها حمایت میکنه ومیگه نباید ادعام شوند باید هر روز روزی سه نوبت بوتری به قطر ۵سانت در مقعدشون کرد وتا یک سال بعد بهشون گفت ایا راضی هستید که ان کسی که بطری در مقعد تو میکرده ادعام شود یا میخواهی بخشیده شود ویا روزی چند نوبت از عقب بهشون تجاوز صورت بگیرد این اقایونی که خیلی ناراحتن که این متجاوزین ادعام شدند بعد ازشون بپرسن ایا راضی هستید انها بخشیده شوند ؟

  48. majeed:

    باید هزینه اینجور اعمال به قدری بالا بره که کسی جراتشو پیدا نکنه مثل زندان ابد با اعمال شاقه!هم ی عمر زجر بکشن هم ی نفعی هر چند اندک به کشور و مردمشون برسونن .

  49. سميرا:

    کاش زنده تیکه تیکه شون میکردن بیشرفارجز جز تنشونروبا چاقو میبریدن

    • فاطمه:

      چقدر خشن کو اون احساس زنانه ت.خشونت خوب نیست باعث خشونت بیشتر میشود.

  50. افشین:

    ۰۹۱۴۴۱۸۱۱۶

  51. افشین:

    دوست

  52. رقیه 10 اسفند 1392 در ساعت 1 بامداد:

    واقعا سرزدن اینجور اعمال از شهر اولینها بعید مخصوصا تو سایت کذاشتن اینجور مسائل بعیدتر

    • افشین:

      سلام

    • فاطمه:

      دربزهکاری هم اینجوری اول میشه دیگه.

  53. بهروز:

    یاحضرت مهدی دیگه دنیا قابل تحمل نیست برامون بیا

  54. بهناز:

    سلام به نظرمن باید آلت تناسلی اینجورمردها ازریشه قطع بشه اینجوری تا آخرعمر حسرت میخورند….

    • حامد ی:

      فبل اعدام اینکار واقعا لازمه
      تا خودش خودکشی کنه عین دخترایی که خودکشی کردن
      اگه خوکشی نکرد اعدام

  55. ....:

    سرادم احمق هرچی بیاد حقشه متهم و قربانیم نداره اینهمه مسئولین تاکید میکنند سوار خودروهای شخصی نشید کو گوش شنوا نمیشه که بالا سر هر شخصی یه مامور گذاشت .

  56. مهرداد از مشهد:

    باسلام ،کار بجا، درست، معقول وعقلی بوده ،باید مجرمان خطرناک به سزای اعمالشان برسند تا کسی جرات نکند به ناموس دیگران تجاوز بکند (ترحم بر پلنگ تیز دندان ستم کاری بود بر گوسفندان ) دوست عزیزی که اشکال وارد کرده! ازشما می پرسم چرا عربستان امنیت دارد وزندانی کم دارد؟ چون اعدام می کنند کسی جرات نداردجرم انجام بدهد. وازطرفی آمریکا با عربستان خوبه !چون نوکرشونه!! واعدامیهای اونا رو اعتراض نمیکنه !! ولی در ایران اعدام بشند صداشون در می آید که ضد حقوق بشرشده!!قوه قضاویه باید به وظیفه خودش عمل کنه

    • بنده خدا:

      منظورت از امنیت عربستان، تجاوزهای تو فرودگاهشونه دیگه. مگه نه؟

  57. ایرانی منطقی:

    اعدام فقط پاک کردن صورت مساله است…گیاه هرز تمام شاخه ها و ساقشم ببری بازم سبز میشه باید ریششو در بیاری…باید اونهایی که این عقده های جنسی رو در جوونا به وجود اوردن مجازات بشن

  58. علی:

    حیف است این کثافت های عوضی در شهر تبریز دفن شوند . شهری که آدمهای آن به غیرتمندی معروف است.

  59. پیراسته:

    حیف شد باید صد بار اعدامشون کنن
    آدم اینقدر پست و بی چشم و رو
    بی صفتی هم اندازه داره

  60. آوا:

    یک بار مردن برای این آدمها کافی نیست باید هزاران بار با زجر کشتشون …پست بودن تا چه اندازه

  61. زهرا:

    تجاوز به عنف یه روحیه وحشیانه میخواد که همه اش ناشی از تربیت خانوادگی میشه – متاسفانه زیاد شنیدیم که مادرا میگن این پسره اگه کاری بکنه اشکالی نداره – من همه این فسادها رو زیر سر مادرا می بینم

  62. میلاد:

    ای خدا
    خدا نعلتشون کنه . بیجاره دخترا پدر و مادراشون . اینها حقشون اعدام نیست باید با درد رنج بکشن .

  63. آتیلا:

    درتربیت این آدما نه تنها پدرو مادربلکه آموزش وپرورش ومحیط اجتماعی و…. مقصره با تربیت صحیح (که امکانش نیست) می سه امید داشت به آینده

  64. samira:

    ای ول اقا شهرام واقعا حال کردم ولی کاش واقعا جلومردم یا حداقل جلو دروهمسایشون کامل لختشون میکردن چوب میکردن توکونشون زجرشون میدادن بعد اعدامشون میکردن تادرس عبرتی باشه واسه همه کتافتاوهم ابروشون بره تاارزویه… خدالعنتشون کنه.تبریزوهم به کتافت کشیدن.چی بگم به همچین ادمایی? چی میشه گفت؟ایناازحیوونم پستترو بی ارزشترن به نظرمن حتی نمیشه ۴تاحیوون هم خطاب کرد.بایدم اعدام میشدن حقشونه اخه کتافت بازی هم حدی داره به خدا.خدایا شکرت که به جزاشون رسیدن ولی دادیم دست خودت؛خودت جزاشونوبده خدایا همچین حیوونارو از رو زمین برشونن دار. الهی عامین. امیدوارم توجهنم بسوزن الهی عامین(شماهم بگین)

    • رضا:

      SAMIRA KHODETO KONTOROL KON KHOODA KHODESH MIDONE..

  65. امیر:

    ببینید چه بلایی سر ما آوردن؟
    البته مسئولان هم وظیفه شونو نباید فراموش کنن.تا کار نباشه تا درامد نباشه تا خونه نباشه من برای چی برای کی باید ازدواج کنم؟؟؟
    کسی هم که ازدواج نکنه سعی میکنه اینجوری خودشو ارضا کنه…
    تمام…

  66. امیر:

    اگر مدیران اون شهر تدبیری جهت جابجایی مسافران بی اندیش اینطو. اتفاقات کم رخ میدهد دست اندر کارانه و مدیران استانی آذربایجان از این استان اینطور اتفاقات بعید و دور از تصوره من هر روز حوادث روز نامه. ها رو مطالعه میکنم تنها شهری بود که حوادث اینچنینی. نداشت متاسفم هم به شما وهم به اون بیغیرته های که آبروی هر چی آذری و آذربایجانی. رو بردن متاسفم

  67. امیر:

    باید مقابله کرد

  68. امیر:

    جرم همیشه تو هر جامعه و هر کشوری هست به هر طریق باید مقابله

  69. ساجدی:

    دادگستری استان خیلی کار خوبی کرده چون اگر در کشور چنین مقرراتی نباشد امنیت نیست و جای که امن نیست حتما” ابرو و حیثیت مردم بخطر خواهد افتاد . دست مجریان قانون درد نکند . برای انان که چنین اهداف پلیدی در ذهن خود دارند درس عبرت بزرگی است .

  70. یک پدر:

    ایکاش کسانیکه مرتکب جرم و گناهکاری میشوند و خود ، خانواده ،ودیگران را دچار سرافکندگی و شرمساری در باقی عمرشان حتی بعد از مرگشان میسازند یکبار و فقط یکبار این متن را بخوانند:
    متداول ترین دعای ساعات احتضار به تمامی زبانها این است:
    «خداوندا٬ اگر یقین داشتم که همین امشب میمیرم٬
    السّاعه توبه میکردم

  71. یاس:

    کسانی که راه حل اینگونه جرائم رو ازدواج آسان و… میدونند، نظرشون در مورد آقایون متأهلی که حتی با وجود داشتن همسرانی همه چی تمام، باز هم دست به چنین جرم هایی میزنند چیه؟ برای این بی شرف ها چکار باید کرد؟!!!
    بنظر من، یک علتش، قانون چند همسری هست که باعث شده مردها روز به روز حریص تر بشندو…..

  72. ak:

    اعدام تنها کافی نیست.اول باید به این تجاوزکنندهای جنسی رو بهشمن تجاوزکنند مثل همون کاریکه خودشون کردن بعدش اعدامشون کنند البته جامعه هم مقصره وقتی که جوانی نتونه زن بگیره این اتفاقات طبیعیه که مسعولین جامعه که درراس هستند بی تقصیر نیستند دراین امور

  73. یوسف:

    بایددرمدارس دخترانه ومساجدوخانه هابطورمکرربه خانمهاگوشزدشودکه سوارماشینهای مشکوک نشوند.وبامسافرکشان غیرمجاز شدیدابرخوردشود.ونیزازدواجهای اسان رادرجامعه ترویج دهند.

  74. امیر:

    سادیسم که میگن اینا هستن معالجه شدن خداشفاشون بده..اینا نمردن اینا رفتن اون دنیا شفا پیدا کنن بعدش به زودی میان

  75. امیرتبریزی:

    طناب را به گردنم انداختند.گفتند:آخرین آرزویت؟گفتم دیدن عشقم گفتند:خسته است تاصبح برایت طناب بافته!…مات شدم.
    اینها چهارنفر میوهای همان درختند که بزرگانمان کاشتند آذرآبادگان ما مدیدو ما هستند.

  76. رضا:

    برای ملت ایران و جهان سوم اعدام از واجبات است.

    • جواد امیدی:

      اینها رو باید برد بیبان همون جا تو ….چوب فرو کنند تا بمیرند

  77. علی:

    برای ملت ایران و جهان سوم اعدام از واجبات است

  78. baharak:

    khane az paybast viranast.be nazare man edam barashoon saadate.bayad inaro az nazare jensi naghes mikardan .hichi badtar az in baraye ye mard nist

  79. محمد:

    باید اول با خانوادشون به زور در بین مردم مصاحبه کنن و بگن چه حسی داری که طولت یا برادرت این گو رو خورد بعد مثل سگ جلو روشون اعدام کنن تا بقیه از این گوها نخورن.

    • amir:

      اخه مردک دیوانه هنوز نفهمیدی هر کسی مسئول رفتار و اعمال خودشه خانوادش چه گناهی دارن که همچین حکمی میدی (حضرت لوط پیامبر بود ولی زنش همجنسباز اگه تو بودی فکر کنم نه تنها مقام نبوت رو ازش میگرفتی به جرم اینکه زنش همجنسبازه حتما اعدامش میکردی)تاکی این تحجر میخواد بین ماها ادامه داشته باشه!

  80. امیرحسین:

    دوست دارم این جور ادمارو له کنم. دخترای بیچاره

  81. امیرحسین:

    اونایه مشت نامردن که فقط زورشون به دخترا میره

  82. هلن:

    چهارتا آدم کثیف هم برچیده بشن غنیمته خدایا خودت رحم کن

  83. زهره:

    هیچ راهی بهتر از اعدام نیست حقشون بود – دوتا سوال برام پیش اومد ۱-زهره ای که تو این سایت نظر داده خودم بودم یا هم اسمم بود—–۲-من تو بیشتر سایتها که میرم حرف حساب نظر داده میخوام بدونم این دوست عزیز در چه رشته ای تحصیل کرده واقعا حرفای سخت در عین حال قشنگی رو میزنه لطفا جواب بدین

    • حرف حساب:

      این حرف حساب برای اولین باره با این نام نظر مینویسه شاید بشه گفت- حرف حساب ۲- بنده فقه وحقوق اسلام خوانده ام ضمنا نکته خودم را اصلاح کنم که منظورم از مجازاتی که اشاره کرده ام علاوه بر اعدام بوده

  84. سوسن:

    با خفه شدن فاران وبا نظر فرحناز خانم کاملا موافقم

  85. حرف حساب:

    خیلی خوبه که دستگاه قضایی ما اینها رو اینچنین مجازات میکنه خدا رو شکر. حکم اسلام راجع به متجاوز به عنف همینه برن شکر کنند که این جزاشونه وگرنه اگر دست من بود خواهر ومادر این متجاوزان باید بعنوان برده خرید و فروش میشدند حیف که اسلام دست ما رو بسته است.من وهمسرم یه موقعی از دست اراذل و اوباش فرار کردیم چقدر سخت بود خدا به داد اونایی برسه که قربان ی تجاوز شده اند اگه اون لحظه رو درک کنی میفهمی که این زن و مردش همیشه می میرند و زنده می شوند.در عین حال چه خوبه در کنار این مجازاتها ازدواج دائم و موقت تسهیل شود اشتغال زایی هم با جدیت پیگیری شود.

  86. عرفان:

    فکر میکنم چاره ای جز اعدام آنها نباشه گر چه خوشحال نمیشم و به عنوان عضوی از جامعه خودمو مسئول میدونم.خدا به همه ما رحم کنه

  87. شهرام:

    کمترین مجازات کردن بایدعالات همشون میبریدن خونشون یه سطل جمع میکردن بعد سرشون میکردن سطل باخون خودشان خفه میکردن.اینم کم هست بایدهر روز قسمتی از بدنشون میبریدن اب نمک میریختن روشون.بخداهر بلاعی سرشون بیارن دل من خنک نمیشه

  88. بهنام:

    به نظر من نباید انها را اعدام کرد باید هر چهار دست و پای انها را قطع کرد تا عذاب بکشند چون با اعدام انها به زندگی انها خاتمه میدهند ولی با قطع کردن دست و پای انها تا اخر عمر عذاب میکشند

  89. .ارزو:

    به نظر من اعدام از شیر مادر هم حلال تره خوب میگن دست خودمون نیست برن هر چقدر دلشون میخواد زن بگیرن اما این کارای وحشیانرو انجام ندن حق اون والدینشون مرگه چون باعث بانی همه ی این کارها تقصیر اوناست واقعا ننگتان باد

  90. مارال:

    بعضی ها که میگن بخاطر اقتصاد ..اگه تحقیق شه بعضیا هم از روی رفاه و خوشی این کارو میکنن….این بیشتر بخاطر فرهنگ خانوادگی انهاست

    امروزه جوانان حتی بدون شناخت همدیگه و مهارت زندگی وارد زندگی مشترک می شوندو بدنبالش بادیدن واقعیتا زندگی مشترک پا پس میزنن و بسوی طلاق میروند درنتیجه بچه های طلاق را به جامعه تحویل میدن

    ریشه در تربیت خانودگی ست پد رمادران وظیفه اموزش شناخت جنس مخالف و مهارت زندگی رو به فرزندان را دارند

    • magid:

      موافقم باهات

      • mahsaa:

        تو با همه موافقی !!!!!!!!!!!!!!

        • magid:

          حالا که اینجوری شد ازین به بعد با همه مخالفم راضی شدی؟

          • شهرام:

            خودت ناراحت نکن بجه هست دیگه یه حرفی میزنه

    • شهرام:

      ۷سال به دختر دلبستم دنیام بود باوجود تنهام گزاشتن رفتن بازم دوسش دارم حتی خیالم هرگز خیانت نکردم بهش ازمن پولدارش پیداکرد رفت این رسم دخترها هست.ادم بخواد نفسش کنترل میکنه اقتصاد ربطی نداره این ادما مرضشون هست باید از بیخ ازبین بردباید خانوادشون هم از بین برد

  91. فرحنازرسولی:

    با خواندن نظرات دوستان وتلفیق نظر خودم به این نتیجه میتوانم برسم که اولا اعدام این قبیل زباله ها کار بسیار خوبی است واین دتور وی۳ک قاعده اسلامی استولی در خصوص کم دن این مسائل باید به این مطلب هم توجه داشت که مساله چند بعدی هست وعرض یک سال ودر کوتاه مدت قابل حل نیست بلکه کار فرهنگی باید کردودانست که بعداین کارها هم همیشه دراجتماع این قبیل انگل ها باز خواهد بود طر وحله اول آگاههی دادن به زنان ودختران واینکه اکیدا سوارهرخودرویی نشوند وبازاینکه باهر کسی اخت نشوند ونیز مراقب پوشش ورفتار وصحبت کردن خود باشند خیلی پیشگیرنده هست وبعد اینکه نیروی انتظامی وسازمان تاکسیرانی وراهنمایی رانندگی هم کاملا مقصر هستند که اجازه تردد وسوار کردن مسافر روبه ماشین های شخصی می دهند درکنار اینهاتربیت صحیح وتاکید به کانون خانواده که به قول دوستان تربیت ناصحیح وعدم کنترل فرزندان باعث سردرآوردن جوانان ازاین قبیل جاها میشود ونیز تاکید دولت به اشتغال وازدواج جوانان است که صد البته بازهم بعد ازاعمال این قبیل کارها ممکن هست که بازهم شاهد چنین صحنه هایی باشیم چون هستند افرادی که اصلاح وتربیت درآنها کارساز نخواهد بود وفکرازهمان ابتدا برای اینکارهاوانجام بزه کوک شده .

    • magid:

      ممنون عالی بود ولی باید عرض کنم همه اینها از سست ایمانی ونداشتن اعتقادات دینی سرچشمه میگیره اینکه قوه شهوت در انسان قویست خودش یه امتحانه واسه انسان برای خودسازی
      کسی که واقعا با ایمان باشه مطمن حتی به زور هم تن به این کار نمیده
      اگه داستان ابن سیرین رو شنیده باشین به حرفم پی میبرین

      • بهار22:

        با نظرتون موافقم آقا مجید
        خانم رسولی با نظرات شما هم موافقم ولی این قضایا صرفا محدود به پوشش و رفتارو صحبت کردن خانم ها نمیشه که یه خانم چادری هم ممکنه این بلا سرش بیاد همینطور که گفتید باید مراقب باشیم که سوار چه تاکسی ای میشیم.

        • magid:

          کاملا درسته بهارخانم باید این قضیه در کشور مابخصوص شهرهای بزرگ فرهنگ سازی بشه وهمچنی سازمان تاکسیرانی هم باید دراین خصوص اقدامات لازم رواعمال کنه شهرهای کوچیک مثل شهر من که یه دونه مسافرکش شخصی نداره مشکلی دراین رابطه نداره

          • بهار22:

            درست میگید سازمان تاکسیرانی باید اقدام کنه موافقم

            • magid:

              ممنون از همراهیتون

              • mahsaa:

                بیخود موافقی

                • magid:

                  ای بابا مگه من چه هیزم تری بهت فروختم مهسا خانم که اینجوری میزنی تو ذوقم؟

      • لیلا:

        واقعا که آقا مجید دیدن عکس اعدام ۴ نفر برای تو لذت بخشه که میگی عالی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  92. فرحنازرسولی:

    با خواندن نظرات دوستان وتلفیق نظر خودم به این نتیجه میتوانم برسم که اولا اعدام این قبیل زباله ها کار بسیار خوبی است واین دتور ویک قاعده اسلامی استولی در خصوص کم دن این مسائل باید به این مطلب هم توجه داشت که مساله چند بعدی هست وعرض یک سال ودر کوتاه مدت قابل حل نیست بلکه کار فرهنگی باید کردودانست که بعداین کارها هم همیشه دراجتماع این قبیل انگل ها باز خواهد بود طر وحله اول آگاههی دادن به زنان ودختران واینکه اکیدا سوارهرخودرویی نشوند وبازاینکه باهر کسی اخت نشوند ونیز مراقب پوشش ورفتار وصحبت کردن خود باشند خیلی پیشگیرنده هست وبعد اینکه نیروی انتظامی وسازمان تاکسیرانی وراهنمایی رانندگی هم کاملا مقصر هستند که اجازه تردد وسوار کردن مسافر روبه ماشین های شخصی می دهند درکنار اینهاتربیت صحیح وتاکید به کانون خانواده که به قول دوستان تربیت ناصحیح وعدم کنترل فرزندان باعث سردرآوردن جوانان ازاین قبیل جاها میشود ونیز تاکید دولت به اشتغال وازدواج جوانان است که صد البته بازهم بعد ازاعمال این قبیل کارها ممکن هست که بازهم شاهد چنین صحنه هایی باشیم چون هستند افرادی که اصلاح وتربیت درآنها کارساز نخواهد بود وفکرازهمان ابتدا برای اینکارهاوانجام بزه کوک شده .

  93. ماشاالله:

    خدای دست قوه قضائیه درد نکنه واقعا اینها بوی از انسانیت و بشریت نبرده اند که اینطور وحشییانه به زن و بچه مردم خیایت میکنند البته بنده از کارسناسان و روانشناسان و کلیه مسئولین ذیزبط استدعا میکنم که موضوع را کاملا موشکافی و علل وعلت چنین نا هنجاریها در این مملکت اسلامی چیست که متاسفانه به جای استفاده از هوش و ذکاوت این جوانان جهت ابادانی مملکتمان به چنین شومی گرفتار شده اند امید است که در دولت اینده انشاالله هم و غم این جوانان مرز بوم چه از لحاظ اقتصادی و بلاخص ازدواج تلاش عاجل نمایید

  94. مهدی:

    باید ریشه ی این ناهنجاریهای اجتماعی را یافت و خشکاند. بیکاری ، فقر ، عدم وجود امکانات کافی برای ازدواج باعث می شود که تنها یک راه باقی بماند و آن هم سرکوب میل جنسی است . نتیجه ی آن بروز چنین جنایت های وحشتناک در جامعه است. چون همه ی افراد ظرفیت و تقوای لازم را ندارند.با اعدام کردن اگر درست می شد ، باید سالها قبل جامعه تبدیل به مدینه ی فاضله می شد.

    • marzieh:

      marhabaaaaaa zendeh bashi

  95. www.asdi0ali@gmail.com:

    اعدام شاید موجبات تشفی خاطرخانواده ها فراهم کندو درمان این درد نیست اینگونه اتفاقات باید مسولین را به وا دارد که تدبیری بیاندیشند که چنین اتقاقاتی اصلا رخ ندهد نه اینکه رخ بدهد و سپس مسولین به فکر مجازات باشند این یک دردی که علت دارد مثل گرسنگی مثلا کسی که گرسنه باشد یک مقدار تحمل میکند بعد به مرحله ای رسید که تحمل کردن سخت شد به فکر پر کردن شکم می افتد از راه دزدی هم شد فرقی نمی کند مسئله تخلیه جنسی هم چیزی است مثل گرسنگی مثل تشنگی مثل قضای حاجت و وو
    به عقیده من آن کس که خلاف کرده باید جزا داده شود ولی حداقل باید قوه مقننه را از این بابت توبیخ وتنبیه نمود به دلیل اینکه برای کسی مثلا بیکار است و درآمدی ندارد باید برای جلو گیری از دزدی یک حداقل غذایی در اختیارش باشد و الا دزد خواهد بود حتی به بهای مردن وی تمام شود برای این هم دین مبین اسلام تدبیر اندیشیده و صیغه را گذاشته است وتنها راه عدم تکرار این چنین رفتار هایی توسل وپیاده نمودن احکام الهی ولاغیر

    • نام شما...:

      آدم اگر آدم باشه که از این کارا نمیکنه اونا اگه ناموس داشتن که این کارارو نمیکردن
      آدم اگه انسان باشه از گرسنگی هم بمیره هیچ وقت دزدی نمیکنه

    • نام شما...:

      تو خودت شرف و ناموس نداری اصلا.

    • .....:

      والله کم نیستند مردهایی که با وجود داشتن همسر، باز هم دست به این اعمال… میزنند. پس لطفا فقر اقتصادی را بهانه نکنید، مشکل شکم آقایان هستند که هیج موقع سیر نمیشند!!! چطور،اگه یک خانم برحسب نیاز چنین کاری بکنه، هزار تا انگ بهش میچسبونند، اما نوبت آقایون که میشه، صحبت فقر اقتصادی و….. میاد وسط و همه عالم وآدم باید دست به دست هم بدند و… بنظرم مشکل، فقر فرهنگی خودمونه، که اول باید اینو حلش کنیم.

  96. mina:

    be nazare man dokhtarha khodeshun bayad bedunan ke nabayad savare mashine shakhsi beshan ta in moshkelat ham pish nayad vali omidvaram khoda be khodeshun va khanevadehashun sabr bede.

  97. سولانه:

    ببخشیدبازم معذرت که اینجوری میگم اینجورآدما قبل اعدامشون بایدهمون بلاروسرشون به یه نحودیگه آوردبعداعدامشون کرد

  98. farhad:

    به نظر من باید با این گونه جرائم به صورت ریشه ای برخورد کرد . ریشه تمامی جرائم از فقر نابرابری اجتماعی و برخورد نا مناسب و سرسری با جرائمی مانند مزاحمتهای خیابانی است.

    • نازنین:

      ببخشید ولی فقر چه ربطی داره به تجاوز کردن زناودخترا بازاگه دخترا خودشون رومیفروختن تواین مسئله فقر باعثشهوولی به زنا تجاوزکردن دیگه چیه اول فکرکن بعد حرف بزن

  99. علي:

    حقشونه باید مجازات بشن .اما این کار تنهاراه درمان نیست .این اتفاقهاناشی ازوجود فقر فرهنگی و فقر اقتصادی در جامعه است.

  100. milad:

    واقعا من متاسف میشم از این ادما اخه کسی که خون اریایی تو رگاشه چطور دست به همچین کاری میزنه بابا بیشرفا زنا ضعیفن چرا نمیفهمید ما مردا از خاکیم زن ها از گل ساخته شدن نکنین توروخدا نکنین اینکارو میدونین الان اون دخترا چه حسی دارن من با نظر فاران موافقم اعدام درست نیس ولی حقشون بود من بودم زجر کششون میکردم شک نکنین از خدا میخوام که به این دختر صبر بده

    • بهار:

      تو خیلی خوبی میدونی به عنوان یه دختر وقتی که میبینم مردایی امثال تو هستن چقدر احساس آرامش میکنم مرسی از تو

  101. رضا:

    خاک تو سر هر چهارتاشون کنند

  102. محمد:

    میبایسن اینهارا دو سه بار اعدام کنند نه یک بار

  103. shahram:

    سلام.فاران واقعا برات متاسفم با این طرز فکرت.اعدام برا این جور ادما کمه باید زجر کششون کنن.باید خانواده این جور ادماروهم دار زد که همچین فرزندی تحویل جامعه دادند.خوبه ناموس مردم رو لکه دار میکنن.خودتو بزار جای خانواده اون قربانیا ببین چه حالی بهت دس میده

    • بهار:

      واقعا.من خودم که یه دخترم میفهمم که تازه چه تلفات روحی ای بره ادم داره فک تا کی این خاطره وحشتناک میخواد با اون دخترا بمونه

    • کوروش:

      هی اینقدر به فاران گیر ندید الان دون دونتونو میشورم میزارم کنار
      کوروش از مشهد
      این همه اعدام تو کشور میشه نتیجه داد اینقدر چرت میگی تازه بر ملاعام آخه یه بچه کوچیک وقتی این صحنه هارو میبینه توقع دارید یادشون بره چه حالتی پیدار میکنن زمانی که شما میرید و اعدام یک نفر رو میبینید یعنی داری مرگ را جشن میگیرید شرم بر شما
      بهار تو هم هیچی نمیدونی الکی نپسند
      حبیبی اگه خودت هم بودی دوست داشتی اعدام بشی یا یه فرصت دیگه میخواستی پس چرت نگو
      زهره خانوم دقت کن یک مرد واقعی و با دین وایمون حتما او را میبخشید یادت نره بخشش کار بزرگان هست
      مجید چی میگی پس هر کی تو خیابان به یه دختر نگاه کرد سریع باید اعدام بشه خودت هم این کارو کرده بوددی همینو میگفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      او اوه این شهرامو خوانوادشونو باید دار زد چی میگی به نظر تو از چنگیز مغول هم بدتری همین کسانی مثل شماها هستن کشور رو به اینجا رسوندن
      الحق که مردم جهان سوم هستید به جر بهضیا نمیگم من نیستم ولی حداقل سعی میکنم تمدن کشورم را حفظ کنم

      • ایمان:

        فراران جان داداش نرینی که آب قطعه…

      • یوسف:

        با نظرت موافقم باید با ناموس خودت اینکارو میکردن تا به هر کدومشون دو سه بار فرصت بدی تا دوباره و سه باره بیان سراغ ناموست . احمق بار اولشون نبوده بیست فقره کم فرصتی بوده که بفهمن و دیگه اشتباه نکنن؟؟؟

        • علی:

          دمت گرم اقا یوسف برای جواب دندون شکنت باباایول

      • محمد:

        بخشش
        اخه بخشش هم حدی داره منم مخالف اعدامم ولی باید کاریکنن ک از زنده بودنشون پشیمون شن اخه عدالت کجا رفته اونا خانوادهی ۲۰ نفر رو داغدار کردن مرگ فط یه لحظه اس اونا باید تا اخر عمر زجر بکشن

      • مریم:

        یعنی چی که میگی اگه خودت بودی دوست داشتی اعدام شی و بقیه نظرایی که دادی! اگه به خودت تجاوز میشد دوس داشتی اعدام نشن و می بخشیدی آقای بزرگ؟
        تازه تجاوز وقتی ثابت شد دیگه مثه قاتلا نمیشه بخشید و رضایت داد قانون به هر حال اونارو به اعدام محکوم میکنه

      • یحیی اهواز:

        سلام.شما میتونی ثابت کنی اگر اعدام اجرا نمیشد.تجاوز و سرقت مسلحانه و قتل کمتر از الان میشد.در ضمن برای یکبار تجاوز قاضی حکم به اعدام نمیده برلدر من.پس فرصت به این وحشیها و داده شده ولی باز هم به عمل غیر انسانی خود ادامه دادن.عزیزان اگر به این موحودات به عنوان انسان نگاه نکنن پس دلسوزی هم نمیکنتد.کنی به حال و روز کسی که مورد تجاوز قرار میگیره و التماس ها و….فکر کنید

  104. فاران:

    بنظر من کشتن دار زدن یا تیر باران کردن راه صحیح مقابله با جرم و جنایت یا مواد مخدر یا کلا جرم تاکی میخواهیید بکشید اینهمه کشته ایا نتیجه داد
    این که انسانی را برای ارتکاب اشتباه بکشند راهش این نیست ان کسی هم که کشته میشود خانواده دارد اگر فرضا پسری اشتباهی کرد پدر جامعه باید اصلاح کنه نه اینکه کلا از ته ریشه اش رو در بیاره متاسفانه مردم ما عقاید و باور های زندگیشون اشتباه ۳۶ساله مجرد هستم

    • کوروش از مشهد:

      شاید کسانی که با اعدام چنین افرادی مخالفند دوست دارند هرچند وقت یه بار کسی پیدا بشه به خودشون یا خواهر مادرشون با همین روش تجاوز بکنند و گرنه غیر از اعدام چه راه حل تضمینی وجود داره که کثافتهای لجن و آشغالی مثل این حیوونها از تو جامعه جمع بشن و دیگران هم درس عبرت بگیرن که دیگه همچین غلطهایی نکنند واقعاًبرای کسانی که در برابراجرا شدن عدالت نظر مخالف میدن متاسفم

      • بهار:

        آفرین با نظرت کاملا موافقم کوروش جان.

      • محمد:

        like

      • نام شما...:

        مجازاتی مثل حس ابد به مراتب چاره سازتره چون اعدام یه تاٍثیر زودگذر و احساسی داره ولی بادادن حبس ابد اون فرد تا آخر عمرش میتونه درس عبرت بشه واسه بقیه.راستی به نظرتون مشکل این افراد چیه یعنی فقط به خاطر ۳ex حاضرن جونشونو فدا کنن اگه اینطوری باشه وای به حال اون جامعه ی چنین افرادی رو پرورش میده

      • تقی:

        چرا بعد از سی و شش سال و هزاران اعدام کم نشدند؟؟

      • علی:

        تنها راه حل درست فقط سنگسار شدن است که درس عبرتی باشد برای سایرین واینها نه خواهر دارن ونه مادر لذا اگر داشتن این عمل شیطانی را انجام نمی دادند

    • حبیبی:

      خفه شو.تو راه بهتری سراغ داری؟؟؟؟؟اتفاقا اگر هرکه این جرم رامرتکب میشد اعدامش میکردند شاید شاید یه کم وضعیت بهتر میشدوجامعه به این روز نمیرسید

      • حبیبی:

        فاران خفه شو.این جا دیگه رحم نیاز نیست.تو راه بهتری سراغ داری؟؟؟؟؟اتفاقا اگر هرکه این جرم رامرتکب میشد اعدامش میکردند شاید شاید یه کم وضعیت بهتر میشدوجامعه به این روز نمیرسید

    • زهره:

      یک سوال ،،اگر با مادر و خواهر و دختر و زنت هم همین کار رو میکردن کارشناس و تحلیلگر قضایی میشدی اقا فاران از خانواده های اینا که ضربه دیدن خجالت بکش

      • شهریار:

        آی گفتی.کوچیکتم خواهرهموطنم.دستی که بخواهدبه ناموس ایرانی تعرض کندبایدقطع کرد.

    • majid:

      آقافاران بایدبااین مجرمان اینگونه برخوردکردوگرنه سنگ رو سنگ بندنمیشه این اشخاص نه تنها انسان نیستند بلکه ازحیوان هم پست ترند

    • faryad:

      ba nazare shoma movafegham har chand az sathe fekrie in mardom balatare va nemifahmand chi migi

    • حنا:

      میبخشی که اینو میگم ولی خیلی احمقی. نبخشی هم مهم نیست. وای به حال جامعه ای که افراد اون به حال چنین مجرمانی دل می سوزونند

  105. یوسف:

    نیروی انتظامی بایدازفعالیت مسافرکشان بدون مجوز جلوگیری نماید.ازاین گونه حوادث زیاداست ولی گزارش داده نمیشود.

    • محمد:

      دولت باید مسافر کش هارا سامان دهی کند با دادن یک مجوز یا ثبت نام از این مسافر کش ها بسیاری از این حوادث قابل پیش گیری هستند

  106. محمود:

    خدا رو شکر.خدا لعنت کنه اونارو.خوشحال شدم

  107. سعادت:

    دنیا اینقدر بی اعتبار شده که خدا میدونه در آینده مردم چطورند.نفرین به هر مسلمون بی شرف.

    • علیزاد:

      کسی که مسلمان باشه بی‌شرف نیست. مگر اینکه کسی خودش بی‌شرف باشه و به مسلمانها نسبت بده

      • نام شما...:

        منظورش اینه که هرکسی که اسم مسلمونی روشه ولی شرفو غیرت نداره تو چی میگی

      • نام شما...:

        ویل للمتقین!

    • بهار:

      آفرین

    • محمد:

      اینجور نفرات آدم نیستندبلکه ازحیوان پست ترندوزمین ازوجودشان شرمنده است

    • میشل:

      بسم الله قاسم الجبارین

      پروردگار تو آگاهی و بینا، چگونه اشرف مخلوقت دست به این جنایت های هولناک می زند و یا این که برخی خود را آنقدر بی گناه و نعوذ بالله امامزاده می دانند که عامل اجرای حکم می دانند این جنایت در کجاست کدام ابلیس است که عمل را انجام داد که این انسان آن را به تکرار مرتکب می شود. شیطان فقط بر یک فرمان خدا به بهشت رانده شد. اما این انسان …

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.