اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی آبیک

۰۹م آذر ،

فرمانده بسیج مقاومت ناحیه آبیک، آشنایی هر‌چه بیشتر دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف این اردوها عنوان کرد و افزود: اقتدارامروز بسیج مرهون رشادت و فداکاری شهیدانی است که در راه کشور و اسلام از جان خود گذشتند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده بسیج مقاومت ناحیه آبیک، از اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان آبیک به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر ، سرهنگ رضا اسفندیاری در این باره اظهارداشت: در این کاروان ۳۵۰ دانش آموز دختر شهرستان آبیک با هفت دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
 
فرمانده بسیج مقاومت ناحیه آبیک، آشنایی هر‌چه بیشتر دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف این اردوها عنوان کرد و افزود: اقتدارامروز بسیج مرهون رشادت و فداکاری شهیدانی است که در راه کشور و اسلام از جان خود گذشتند.
 
سرهنگ اسفندیاری یادآورشد: در این اردوها علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و معنوی، دانش‌آموزان با واقعیت جنگ تحمیلی و دستاوردهای آن آشنا می‌شوند.

روز قبل نیز اسفندیار رحیم مشایی ، نماینده تام ‌الاختیار رییس جمهور در ستاد راهیان نور گفته بود: حجم کاری که دولت برای راهیان نور انجام داده است، از جهت مدیریت، مالی، پشتیبانی و برنامه ریزی یک حجم بسیار بسیار بالایی است، اما نسبت به دریای بی‌کران ظرفیتی که در مناطق عملیاتی وجود دارد، این چیزی نیست. من البته به جهت تعهدی که در خودم احساس میکردم و تکلیفی که داشتم در زمانی که در گردشگری بودم، در سفر اول یا سفر دوم دولت به استان خوزستان مصوب کردیم که سند گردشگری جنگ را بنویسیم و این کار را هم کردیم.
 
تئاتر پرستار کربلا در شهرستان تاکستان
 
به مناسبت ماه محرم و شهادت سالار شهیدان امام حسین (ع) و یارانش تئاتر فرهنگی مذهبی به نام پرستار کربلا در شهر تاکستان بر روی صحنه رفت.
 
نمایش آیینی مذهبی پرستار کربلا به کارگردانی و بازیگری علیرضا در شهرستان تاکستان به مدت ۱۰ شب برگزار می ‌شود.
 
تئاتر پرستار کربلا ۳۰ بازیگر فرعی و ۱۰ بازیگر اصلی دارد که صحنه های بیعت شکنی مردم کوفه با امام حسین (ع)، اسارت اهل بیت امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) در صحرای کربلا و شهر شام را به نمایش در می‌آورند.
 
نمایش پرستار کربلا از هشتم آذرماه به مدت ۱۰ شب از ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر مجتمع امام علی (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکستان واقع در انتهای خیابان حضرت ولیعصر (عج) برای علاقمندان برپا شده است.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.