اعزام بشیران جوان در ایام نوروز

۲۷م اسفند ،

رئیس نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی تهران گفت: بشیران جوان در ایام نوروز به تبلیغ چهره به چهره در محل سکونت خود می پردازند.

حجت الاسلام محمد حسین فخری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:طلابی که در پایه های تحصیلی ۴،۵،۶ می باشند و غیر ملبس می باشند، در محل های سکونت خود به تبلیغ چهره به چهره می پردازند.

وی افزود: طرح بشیران جوان از سال ۸۷ با پیشنهاد حجت الاسلام قرائتی و عنایت مقام معظم رهبری به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه محول شد.

وی در خصوص نحوه ی برگزاری این طرح تصریح کرد: طلاب در ایام تعطیل حوزه علمیه، در محل های مورد انتخاب خود که معمولا محل سکونت آنان است به فعالیت های تبلیغی چهره به چهره می پردازند.

حجت الاسلام فخری با اشاره به فعالیت های بشیران جوان بیان داشت: برگزاری کلاس های آموزشی قرآن امر به معروف و نهی از منکر، احکام برای نوجوانان و جوانان و خانواده ها از جمله فعالیت های طلاب در طرح بشیران جوان است.

وی در ادامه افزود: دیدار علما، خانواده های شهدا و ایثار گر از دیگر برنامه های بشیران جوان است.

رئیس نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی تهران با بیان تفاوت اجرای این طرح در تهران و سایر استان ها اظهار داشت: در استان تهران طلبه خواهر و برادر در طرح بشیران جوان شرکت می کنند که در سایر استانها فقط طلاب برادر شرکت دارند.

وی با اشاره به اجرای این طرح در سال قبل بیان کرد: در تابستان قبل بیش از یک هزار و ۳۵۰ نفر را تحت عنوان بشیر جوان فعالیت کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بیش از ۳۰۰ طلبه خواهر و برادر از اول تا ۱۳ فروردین در قالب بشیران جوان فعالیت های تبلیغی چهره به چهره خواهند کرد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.