اعزام تیم ملی دوچرخه ‌سواری به المپیک در هاله‌ای از ابهام است

۲۱ام بهمن ،

سبزه‌پرور از عدم اعزام دوچرخه سواران ناشنوا به مسابقات المپیک ۲۰۲۴ خبر داد و اظهار داشت: در صورت اعزام به صورت فشرده اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری را برگزار می‌کنیم.

سبزه‌پرور رئیس انجمن دوچرخه سواری ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اعزام تیم ملی دوچرخه سواری ناشنوایان مسابقات المپیک ۲۰۰۳ در هاله‌ای از ابهام است.

مسئولان فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضاء بیماران خاص تاکنون رضایت خود راضی به اعزام تیم ملی دوچرخه سواری به مسابقات بلغارستان اعلام نکرده است.

وی ادامه داد: در تیم ملی دوچرخه سواری ناشنوایان در حال حاضر ۸ ورزشکار فعالیت دارند. حضور و اعزام تیم ملی دوچرخه سواری به مسابات المپیک ۲۰۲۴ بلغارستان برای کاروان اعزامی فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضاء بیماران خاص افتخارآفرین است.

سبزه‌پرور تصریح کرد: اعزام تیم ملی فوتبال ناشنوایان به مسابقات المپیک به مراتب بالاتر اعزام تیم ملی دوچرخه سواری است از طرفی در شمارش مدال تنها یک مدال برای تیم ملی فوتبال محسوب می‌شود در صورتی که تیم ملی دوچرخه سواری در صورت اعزام قابلیت کسب مدال تا حدود ۶ عدد را نیز دارد.

سبزه‌پرور افزود: در صورت تائیدیه اعزام به مسابقات المپیک ۲۰۲۴ در طی ۵ ماه تا آغاز مسابقات اردوهای فشرده و منظم برگزاری کنیم تا ملی‌پوشان دوچرخه سواری سطح آمادگی مناسب را کسب کنند.

رئیس انجمن دوچرخه سواری تصریح کرد: انجمن دوچرخه سواری ناشنوایان با وجود دقیق از توانایی و پتانسیل بالای ملی‌پوشان و کسب مدال در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ بلغارستان به تصمیمات علیمرادی رئیس فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضاء و بیماران خاص مبنی بر اعزام و یا عدم اعزام به المپیک ۲۰۰۳ احترام می‌گزارد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.