اعزام دانشجویان بسیجی به اردوی راهیان نور

۳۰ام بهمن ،

“مسئول بسیج دانشگاه اصفهان” از برپایی اردوی راهیان نور این دانشگاه در روزهای چهاردهم الی نوزدهم اسفند ماه در خوزستان خبر داد.

“علی صالحی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، از اعزام اردوی راهیان نور به خوزستان خبرداد و گفت: دانشجویان بسیجی دانشگاه اصفهان متشکل از خواهران و برادران به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لشکر چهارده امام حسین(ع) و احیای فضای معنوی پادگان “دارخوئین” در یک اردوی پنج روزه شرکت خواهند کرد.

وی افزود: “حجت‌الاسلام علی تقوی” مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه اصفهان و “سردار یکتا” مسئول سابق ستاد راهیان نور از جمله اشخاصی که به عنوان سخنران همراه دانشجویان در این سفر حضور خواهند داشت.

این فعال دانشحویی به پیام اصلی اردوی راهیان نور بسیج دانشگاه اصفهان در خوزستان اشاره کرد و بیان داشت: توجه به منویات مقام معظم رهبری در اصلاح و اجرای “سبک زندگی” و یاد و خاطره “شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی” از جمله پیام‌های اساسی دانشجویان در این اردو است.

مسئول بسیج دانشگاه اصفهان گفت: سفر بیش از ۳۷۰ نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه اصفهان به سمت شهرهای مختلف استان خوزستان در روزهای چهاردهم الی نوزدهم اسفند ماه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.