اعزام دانش آموزان منطقه غرب کشور

کارشناس امور زنان و جوانان آموزش و پرورش شهرستان ورامین از اعزام دانش آموزان ورامین به منطقه غرب کشور خبر داد.

صادقی جعفری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: اردوهای راهیان نور با هدف آشنایی دانش آموزان با سیره شهیدان  و غنی سازی فرهنگ در بین جوانان می باشد.

وی خاطر نشان کرد: ۴۰ دانش آموز پسر و ۳۰ دانش آموز دختر در این مناطق بازدید کردند و بازدیدها در عملیات والفجر ۱۰ و منطقه عملیاتی ۴ یادمان شهدالفجر۴ عملیات کربلا ۱۰ و بیت المقدس ۲ زین الدین و والفجر ۲ کربلا۷-۲ و ارتفاعات حاج عمران بوده است.

وی خاطر نشان کرد: که بار معنوی خوبی برای دانش آموزان بود که فرهنگ مقاومت و فرهنگ ایثارگری را توانسته اند درک کنند دانش آموزان به این نتیجه رسیدند که جنگ قسمت غرب مشکل تر از جنوب می باشد.

*نشست هم اندیشی رهروان فاطمی
در ایام روز عفاف حجاب نشست هم اندیشی رهروان فاطمی در آموزش و پرورش ورامین برگزار شد.

صادقی جعفری کارشناس امور زنان و جوانان آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به این مطلب افزود: این نشست به صورت قطبی بوده است و با شرکت ۷۰ نفر از مدیران و مدرسین و نمایندگان امور بانوان ، مدرسان آموزش خانواده و معاونین از مناطق ورامین، پاکدشت ، جوادآباد، قرچک، پیشوا بوده است.

در ادامه وی تصریح کرد: عفاف و حجاب پایه اساسی دین بر زنان می دانم که موجب تقویت رشد فرهنگ اسلامی می شود .

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه نیز در پوشش عفاف و حجاب برگزار شد که مورد استقبال کثیری از افراد شد و در این نمایشگاه نوجوانان علاقه خاصی نشان دادند.

*برگزاری دوره های ضمن خدمت در تابستان
وزیر روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تهران از برگزاری دوره های ضمن خدمت در تابستان ۹۱ در ورامین خبر داد.

حیدرزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: دوره های ضمن خدمت همکاران فرهنگی ابتدایی در پایه دوم و ششم از اول مرداد ماه ۹۱ شروع و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر علاوه بر پایه های دوم و ششم در دوره های راهنمایی نیز کتاب دینی سوم دوره های ضمن خدمت آن برگزار خواهد شد.

در ادامه مهدی سلیمانی معاون پژوهش و برنامه ریزی بر این مطلب افزود: در سال ۹۱ تعداد ۱۹۹۹۷ نفر از همکاران در دوره های ضمن خدمت شرکت نموده اند که از این میان ۵۷۹۳ هر دو ۱۴۲۰۴ نفر آن زن می باشد . /ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.