اعزام راهیان نور به سوریه و لبنان را در دستور کار داریم

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اعزام کاروان راهیان نور به سوریه و لبنان خبر داد و گفت:‌ به دلیل نبود شرایط مناسب این اعزام به زمانی که موقعیت لازم فراهم شود موکول خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران سردار علی فضلی در حاشیه نخستین کنگره سرداران و ۴۰۰۰ شهید پشتیبانی و تدارکات سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رزمایش قرارگاه امام هادی (ع) و گردان‌های رزمی بیت‌المقدس در تمام استان‌ها آغاز شده و تا هجدهم اسفندماه ادامه دارد، اظهار داشت:‌ رزمایش‌های بسیج حاصل برنامه‌های مشترک سپاه پاسداران و بسیج است و سازوکار اصلی آن در سپاه دیده می‌شود، همچنین یگان‌های رزمی سپاه پاسداران با حضور در این رزمایش‌ها متناسب با تهدیدات روز در نقاط مختلف کشور در کنار بسیجیان حضور دارند.

وی در پاسخ به خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران با تاکید بر اینکه راهیان نور امروز به اوج انتظارات مردم رسیده یادآور شد: مردم برای آشنایی فرزندان خود با شهدا و ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس انتظارات خود را در اردوهای راهیان نور مطالبه می‌کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری ۴ میلیون نفر اعزام به مناطق عملیاتی سپاه مقدس در سال گذشته خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال این تعداد به ۵ میلیون نفر ارتقا پیدا کرده و ۹۰۰ هزار دانش‌آموزی که سال گذشته در قالب طرح درس آمادگی دفاعی در این اردوها شرکت کردند امسال به یک میلیون نفر خواهند رسید.

سردار فضلی با اشاره به راه‌اندازی راهیان نور دریایی پس از اعزام راهیان نور به جنوب و غرب اظهار داشت: اعزام کاروانیان راهیان نور در سوریه و لبنان را در دستور کار خود قرار داده‌ایم اما در حال حاضر به دلیل نبود شرایط مناسب این اعزام به زمانی که موقعیت مناسبی فراهم شود موکول خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر آغاز راهیان نور شرق و جنوب شرق کشور تصریح کرد: این اقدام در دستور کار سازمان بسیج مستضعفین و سازمان راهیان نور کشور قرار دارد اما هنوز به علت نبود بستر مناسب و امکانات کافی عملیاتی نشده است.

انتهای پیام/

پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.