اعزام ماشین‌آلات راهداری ۵ استان به مازندران

وزیر راه از محور کرج – چالوس بازدید کرد

ایران > دولت– ممتازنیوز:
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که راه‌های اصلی استان مازندران بازگشایی شده از بازگشایی بخش اعظمی از راه‌های روستایی این استان خبر داد و گفت:‌ حوادث این چنینی را نمی‌توان به‌صورت اداری حل کرد و برای حل آن باید همه دست به دست هم بدهیم.

به گزارش تسنیم، عباس آخوندی صبح امروز در بازدید از محور کرج-چالوس و درحالی که عازم شهرهای شمالی کشور بود، افزود: هدف از این بازدید بررسی کل اقدامات انجام شده و کارهای باقیمانده است. نکته بسیار ضروریی که در این حوادث است اینکه این اتفاقات را نمی‌توان به‌صورت اداری حل کرد و باید همه دست به دست هم دهیم. (بارش برف) یک اتفاق بسیار خوبی است که می‌تواند عوارض بسیاری هم داشته باشد و باید به یکدیگر کمک کنیم و از این موقعیت حسن استفاده را ببریم.

وی با بیان این‌که همه منتظر برف بودیم تا ما را از خشکسالی نجات دهد، اظهار کرد:‌ بنابراین باید به جنبه‌های مثبت این حوادث نیز نگاه کنیم.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در حوزه کمک به باز شدن راه‌های مواصلاتی استان مازندران، در وهله نخست ماشین‌آلات راهداری استان‌های البرز، تهران، قزوین و گلستان و در ادامه نیز ماشین‌آلات راهداری استان خراسان شمالی نیز به استان مازندران اعزام شد.

آخوندی با بیان این‌که خوشبختانه راه‌های اصلی استان مازندران باز است، افزود:‌ بخش اعظم راه‌های روستایی هم بازگشایی شده است، اگر دست به دست هم بدهیم مشکلات برطرف می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که جاده‌های منتهی به شمال کشور هیچ مشکلی در تردد وجود ندارد، تاکید کرد: وظیفه دارم از مردم تشکر کنم چون شب قبل شب یخبندان بود و از مردم خواهش کردیم تردد کمتری از شب تا صبح داشته باشند تا منجر به حوادث ناگواری نشود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: خوشبختانه پلیس اعلام کرده شب قبل هیچ اتفاق‌ای در جاده (کرج-چالوس) نداشته‌ایم و جاده نیز خلوت است. مردم با ماموران دولت همکاری داشته‌اند و از ترددهای بی مورد اجتناب کرده‌اند که نکته بسیار ضروریی است.

آخوندی در این سفر ضمن بازدید از راه‌های شریانی مازندران و قدرانی از راهداران و همدردی با مردم در جلسه ستاد بحران این استان نیز شرکت می‌کند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.