اعزام مبلغان توانمند به تیم های ملی ورزشی

معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه های علمیه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان و این معاونت از اعزام مبلغان توانمند به تیم های ملی ورزش با عنوان مشاور فرهنگی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن نبوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: برای تغییر فضای فرهنگی قشر ورزشکاران و فضاهای ورزشی نیازمند تأثیرگذاری در این محیط هستیم.
وی ادامه داد: در راستای تفاهم نامه همکاری که بین معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان و معاونت تبلیغ و آموزشی کاربردی حوزه علمیه به امضا رسیده، مبلغان توانمند که ورزشکار باشند و بتوانند تیم های ملی ورزش را همراهی کنند به تیم های ملی اعزام می شوند.
حجت الاسلام نبوی با بیان این مطلب که ورزشکاران به نوعی الگو برای جوانان هستند، افزود: جو حاکمی که بر مسابقات حاکم است نیازمند آرامش روانی است، از این رو مبلغان توانمند ورزشکار به اردوهای تیم می در داخل و خارج از کشور اعزام می شوند.
معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه پیرامون ویژگی های مبلغان اعزامی گفت: مبلغان توانمند که در یکی از رشته های ورزشی تخصصی داشته باشند و بتوانند تأثیرات معنوی و روانی برروی ورزشکاران داشته و دارای فعالیتهای گسترده در عرصه های فرهنگی و معنوی و ایجاد رابطه با مخاطب خود داشته باشند براساس رشته ورزشی تخصصی خود به اردوهای تیم ملی اعزام می شوند. حجت الاسلام نبوی اظهار امیدواری کرد که اعزام مشاوران فرهنگی به اردوهای ورزشی در سال جاری اجرایی شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فراخوان دعوت از مبلغان توانمند برای مشارکت در این طرح آغاز شده، افزود: از اینکه مبلغان علاقه مند و موفق براساس میزان تخصص و توانمندی ثبت نام به عمل آمده و پس از گذراندن مراحل مختلف مشاوران فرهنگی گزینش شده و به وزارت ورزش و جوانان معرفی می شوند.
وی در پایان گفت: تامین منابع انسانی از سوی معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه و تامین هزینه های مربوطه از سوی وزارت ورزش و جوانان انجام می شود./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.