اعزام ۱۰۰ امدادگر به مناطق سیل زده بهشهر

جانشین ستاد مدیریت بحران مازندران از اعزام ۱۰۰ امدادگر به مناطق سیل زده بهشهر خبر داد.

به گزارش بی باک به نقل از مهر، سید عیسی هاشمی حیدری درخصوص سیل شهرستان بهشهر اظهار داشت: سیل به معابر عمومی شهرستان بهشهر نفوذ پیدا کرد و چندین واحد مسکونی و تجاری را دچار خسارت کرد.

وی با بیان اینکه ۳۰ واحد مسکونی این شهرستان بر اثر جاری شدن سیل تخریب شد، افزود: ۳۰۰ واحد مسکونی دیگر بر اثر گل ولای و سیلاب تخریب شد.

هاشمی، میزان بارندگی بهشهر را ۹۰ میلیمتر با سرعت باد ۷۲ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و اظهارداشت: بر اثر این حادثه شش نفر جان باخته و ۳۵ نفر زخمی شدند که از این تعداد ۲۹ نفر از مراکز درمانی مرخص شده و مابقی بستری می باشند.

وی با اشاره به اینکه تمامی مدارس بهشهر تعطیل است، عنوان کرد: بیش از ۱۰۰ امدادگر و ۲۲ گروه امدادی از شهرستان های همجوار ساری، نکا و قائم شهر به مناطق سیلزده اعزام شدند.

معاون امور عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: فراخوانی نیروهای امدادی، تشکیل گروه های تجسس و جستجو، اعزام ماشین آلات سنگین، توزیع مایحتاج اولیه و عمومی، اجرای عملیات پاکسازی و شستشوی خیابان ها و معابر، تشکیل جلسه مدیریت بحران شهرستان در ساعات اولیه و جلسه فوق العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در بهشهر از جمله اقدامات انجام شده تاکنون است.

وی با بیان اینکه به تعداد بیش از ۹۰ دستگاه وسایل نقلیه سبک و سنگین خسارت کلی وارد شد افزود: علاوه بر این به ابنیه فنی راه اعم از پلها، دیواره حفاظتی و آسفالت، اراضی کشاورزی و واحدهای دامی، مراکز تجاری و آموزشی و واحدهای مسکونی و تاسیسات شهری خسارت زیادی وارد شده که میزان آن پس از بررسی دقیق اعلام خواهد شد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.