اعزام ۲بازیکن صبا به مسابقات فوتبال غرب آسیا

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

حسین نجاتی اظهار نمود: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اسامی ۳۰ بازیکن که بین آنها هفت بازیکن تیم زیر ۲۲ سال نیز قرار دارد را برای حضور در رقابت‌های فوتبال غرب آسیا اعلام نمود که در این بین نام دو بازیکن تیم فوتبال صبای قم به چشم می‌خورد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم اضافه نمود: اسامی بازیکنانی که به اردو دعوت شده‌اند در حالی اعلام شد که حامد لک سنگربان ۲۱ ساله تیم فوتبال صبای قم و همچنین میلاد نوری بازیکن ۲۱ ساله تیم فوتبال صبای قم که سومین گلزن برتر لیگ نیز محسوب می‌شود، در این لیست قرار دارند.

وی یادآور شد: فدراسیون فوتبال غرب آسیا برنامه هفتمین دوره رقابت‌های فوتبال غرب آسیا را اعلام نمود که طی آن تیم فوتبال ایران در اولین مسابقه خود در این رقابت‌ها روز ۱۹ آذرماه در دیداری بسیار حساس به مصاف تیم ملی فوتبال عربستان می‌رود.

نجاتی بیان داشت: این مسابقات به میزبانی کشور کویت و با حضور ۱۱ تیم مدعی غرب آسیا برگزار می‌شود که در گروه اول تیم‌های کویت، عمان، لبنان و فلسطین قرار دارند، در گروه دوم نیز تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم‌های ملی بحرین، یمن و عربستان همگروه است و در گروه سوم نیز تیم‌های عراق، سوریه، اردن قرار دارند و برای صعود به مرحله بعد رقابت می‌کنند.

وی عنوان نمود: طبق اعلام مسئولان برگزاری رقابت‌ها تیم‌های برتر هر گروه و بهترین تیم دوم گروه‌های سه‌گانه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را به دست می‌آورند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: ملی پوشان فوتبال ایران در حالی به رقابت‌های قهرمانی فوتبال غرب آسیا اعزام می‌شوند که هنوز سه هفته از بازی‌های دور رفت دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و ۱۸ تیم حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس باید در هفته‌های پانزدهم، شانزدهم و هفدهم دور رفت با یکدیگر رقابت نمایند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.