اعضای خبرگان ساخت ۱۵ مسجد در مناطق زلزله زده را بر عهده گرفتند

آیت‌الله مهدوی کنی در اختتامیه اجلاس دوازدهم مجلس خبرگان

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ اعضای مجلس خبرگان در حد توان خود سعی دارند ۱۵ مسجد تخریب شده در مناطق زلزله زده را بازسازی کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری در اختتامیه اجلاس دوازدهم مجلس خبرگان که در مکان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد با ابراز تشکر از حضور به موقع اعضای خبرگان در این اجلاس اظهار داشت: در دو جلسه‌ای که داشتیم مطالب خوبی مطرح شد و سعی خواهد شد، مباحثی که به دولت مربوط می‌شود از دبیرخانه به این نهاد ارسال شود تا پاسخ این نهاد به مجلس خبرگان واصل شود.

وی افزود:‌ حضور اعضایی که در کمیسیون مجلس خبرگان عضویت دارند در جلسات مجلس ضروری است، زیرا در این کمیسیون‌ها کارهای بزرگی صورت می‌گیرد.

رئیس مجلس خبرگان با بیان اینکه باید از برگزار کنندگان اجلاس دوازدهم تشکر کرد ادامه داد: باید از تمامی افرادی که موجب برگزاری این اجلاس شدند و همچنین نیروی انتظامی و سپاه که در برگزاری این اجلاس زحمات زیادی کشیدند کمال تشکر را داشت.

آیت‌الله مهدوی کنی ادامه داد:‌ اما در بحث زلزله‌ دولت جاده‌ها و زیرساخت‌ها را دوباره ایجاد کرده و مردم نیز باید به کمک دولت بیایند و از نعمت خدمت به مردم زلزله‌زده محروم نشوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌در بحث مناطق زلزله‌زده اعضای مجلس خبرگان در حد توان خود سعی دارند ۱۵ مسجد تخریب شده را بازسازی کنند که آیت‌الله مجتهد شبستری مسئولیت نظارت و اجرا را بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.