اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی کارکنان بانک ملی انتخاب شدند

۱۶اردیبهشت،

اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی کارکنان بانک ملی انتخاب شدند | چاپ |
دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۹:۱۲

بینا- با برگزاری انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی کارکنان بانک ملی، اعضای اصلی و علی‌البدل این شورا مشخص شدند.

به گزارش بنکر (Banker)، در این انتخابات که با حضور مرادی دبیر ستاد کل هماهنگی انجمن‌های اسلامی استان تهران، مجد نماینده سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و روسای انجمن‌های اسلامی کارکنان ادارات امور شعب تهران و استان‌ها در تهران برگزار شد، شایان (رئیس)، خسروی (نایب رئیس)، امیری (منشی)،لطیفی،پناهی و نخعی از تهران و بازوند(لرستان)، کریمی فرد(قم) و حاتمی(گیلان) به عنوان اعضای اصلی و افشار محمدیان(تهران) و منصوری(مرکزی-اراک) به عنوان اعضای علی‌البدل برگزیده شدند.

قبل از برگزاری انتخابات، دبیر ستاد کل هماهنگی انجمن‌های اسلامی استان تهران با تأکید بر جایگاه مهم و حساس انجمن‌های اسلامی در نظام اسلامی گفت: یکی از مولفه‌های اصلی در شکل‌گیری انجمن‌های اسلامی، اعتقاد به امدادهای غیبی و اطاعت از ولی امر زمان است.
مرادی با عنوان اینکه انجمن اسلامی در ابتدای انقلاب پیش از سایر تشکل‌ها ایجاد شد، ابراز داشت: در شرایط حساس ابتدای انقلاب، نظارت بر اموال کشور، انتخاب اشخاص صالح جهت اداره کشور، گزینش کارکنان ادارات و … توسط انجمن اسلامی صورت می‌گرفت.
وی جوان گرایی در انجمن‌های اسلامی کارکنان را دارای آثار مفید برای مجموعه‌ها دانست و در ادامه به تشریح روند برگزاری انتخابات اخیر انجمن اسلامی کارکنان بانک ملی ایران پرداخت.
در ادامه، نماینده سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به جایگاه انجمن‌های اسلامی در قانون اساسی گفت: انجمن اسلامی یک نهاد مستقل است که برنامه‌های مختلف دینی و فرهنگی را با تولیت سازمان تبلیغات اسلامی اجرا می‌کند.
مجد همچنین بر آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران جهت اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی در استان‌ها نظیر برگزاری کارگاه‌های آموزشی، اعزام سخنران و مبلغ و … تأکید کرد.
سخنران پایانی مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین خطیبی دبیر امور روحانیون بانک بود که مسئولیت انجمن اسلامی کارکنان را بسیار مهم و حساس خواند و ابراز امیدواری کرد اعضای تازه انجمن اسلامی کارکنان بانک در امر نماز و امر و به معروف و نهی از منکر نیز پیشگام سازمان‌ها باشند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.