اعضای ارشد احزاب با آیت الله هاشمی رفسنجانی ملاقات می‌کنند

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

اعضای ارشد احزاب با آیت الله هاشمی رفسنجانی ملاقات می‌کنند

ایران > احزاب – ممتازنیوز:
عضو ارشد جبهه اعتدالگرایان از دیدار اعضا و تشکل های سیاسی این جبهه و برخی احزاب اصلاح طلب و اصولگرا با آیت الله ˈاکبر هاشمی رفسنجانیˈ به مناسبت سالروز حماسه ۲۴ خرداد ماه خبر داد و گفت: این ملاقات عصر شنبه (فردا) انجام می شود.

جمشید ایرانی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به این که این دیدار به سبب سالگرد شکل گیری حماسه سیاسی در کشور انجام می شود،خاطر نشان کرد: در این ملاقات تمامی اعضای جبهه اعتدالگرایان و جبهه اصلاح طلبان به همراه برخی شخصیت های حزبی حضور خواهند داشت و از صحبت‌های رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام استفاده می کنند.

دبیر کمیته سیاسی جبهه اصلاح طلبان خاطرنشان کرد: در این دیدار نوع عملکرد، فعالیت ها و تلاش های دولت تدبیر و امید در یک سال گذشته مورد بررسی قرار می گیرد.

به گفته وی سال گذشته و در آستانه ۲۴ خرداد ماه نیز جبهه اعتدالگرایان و اصلاح طلبان با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار داشتند.

ریاست جبهه اصلاح طلبان را ˈمحمدجواد حق شناسˈ بر عهده دارد و مسوولیت جبهه اعتدالگرایان نیز به صورت فصلی به ˈمحسن صفرپورˈ واگذار شده است.

— if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at momtaznews.com/content-only/faq.php#publishers.

RSS
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.