اعضای بدن آتش‌نشان فداکار تهرانی اهدا می‌شود

۲۶اردیبهشت،

اعضای بدن آتش‌نشان فداکار تهرانی اهدا می‌شود

اعضای بدن آتش‌نشان فداکار تهرانی اهدا می‌شود

با اعلام مرگ مغزی امید عباسی آتش‌نشان فداکار، خانواده وی رضایت خود را برای اهدای اعضای بدن وی به بیماران نیازمند اعلام کردند.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، در پی بروز آتش سوزی یکی از واحدهای مسکونی طبقه دهم یک ساختمان ۱۰ طبقه واقع در غرب بزرگراه همت، شهرک شهید باقری، مجتمع مسکونی زیتون، دو آتش نشان بعد از نجات جان یک مادر و دو فرزندش که در آتش گرفتار بودند، به سبب دودزدگی و حرارت بالا در وضعیت وخیمی قرار می‌گیرند و به سبب شدت مصدومیت به بیمارستان منتقل شدند.

یکی از این آتش نشانان به نام”امید عباسی” از روز قبل در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت مراقبت پزشکان بود که متاسفانه پس از جدال با مرگ، در نهایت دچار مرگ مغزی شده و خانواده وی نیز پس از هماهنگی‌های لازم رضایت خود را برای اهدای اعضا اعلام کردند.

بر همین اساس، «امید قبادی»، معاون فرهنگی و مسئول هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز از انتقال پیکر آتش‌نشان مرگ مغزی شده برای اهدای اعضا به بیمارستان مسیح دانشوری خبر داد.

گفتنی است؛ این آتش‌نشان ۳۵ ساله با عنوان فرمانده ایستگاه ۶۸ آتش نشانی از سال ۱۳۷۹ پس از گذراندن دوره‌های آموزشی به استخدام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درآمد و با از خود گذشتگی و فداکاری برای نجات جان همنوعان خود از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و رشادت و ایثارآتش نشانان را بار دیگر به تصویر کشید.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / بهداشت و درمان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.