اعضای تیم تنیس انگلیس از حضور در رژه افتتاحیه المپیک لندن منع شدند

به گزارش ایرنا، این تصمیم با پست الکترونیک به آگاهی ۸ عضو این تیم که برخی از آنها قصد داشتند در مراسم رژه ورزشکاران حضور یابند، رسانده شده است.

در همین حال سخنگوی انجمن المپیک انگلیس به بخش ورزشی بی بی سی گفت که این تصمیم توسط رییس هر تیم ورزشی به همراه ورزشکارانش گرفته می شود.

وی افزود: هر چند این مراسم، رخداد بسیار مهمی است، اما برای ورزشکاران انگلیس عملکرد در مرحله نخست قرار دارد.

پاول هاچینز سرپرست تیم تنیس انگلیس به طور مکتوب به اعضای تیم خود اطلاع داد که هیچیک از آنها در این مراسم شرکت نخواهند کرد.

مراسم افتتاحیه بازی های المپیک در ساعت ۲۱ به وقت تابستانی انگلیس شروع و پس از نیمه شب پایان خواهد یافت.

ورزشکارانی که قرار است در این مراسم شرکت کنند به یک نقطه انتقال خواهند یافت و تا هنگام آغاز مراسم رژه در ورزشکاه المپیک لندن که ۹۰ دقیقه طول خواهد کشید، در آنجا در انتظار خواهند بود.

دو عضو تیم تنیس انگلیس در ماده تک نفره روز شنبه بازی خواهند داشت.

این در حالیست که در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ لندن ۸ بازیکن تنیس پرچمدار تیم های ورزشی کشورهای بلاروس، قبرس، لیختن اشتاین، لهستان، رومانی، صربستان، سوییس و روسیه خواهند بود که نخستین بازی همه آنها در روز یکشنبه خواهد بود.

انجمن المپیک انگلیس اعلام کرد: این مساله را به تفصیل بررسی و موافقت کرده است که ورزشکارانی که در ۷۲ ساعت نخست شروع المپیک، بازی داشته باشند باید اولویت را به عملکرد ورزشی خود بدهند.

اما تصمیم نهایی به وسیله هر رشته ورزشی پس از مشاوره میان سرپرست، مربیان و ورزشکاران گرفته شده است.

اندی هانت مدیر اجرایی انجمن المپیک انگلیس گفت: با اینکه حدود نیمی از ۵۴۱ ورزشکار این کشور در مراسم افتتاحیه حضور خواهند یافت، اما هیچیک از اعضا تیم های شنا یا دو و میدانی در میان آنها نخواهند بود.

۱۵۹۲

مترجمام**۱۴۸۶**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۹۱۶۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.