اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور با ندای لبیک یا خامنه ای تقدیر می شوند

۲۱فروردین۱۳،

جشن تقدیر از خادمان و فعالان ستاد دائمی تسهیلات سفرهای کشور با ندای لبیک یا خامنه ای ۲۹ فروردین ماه سال جاری با حضور جمعی از مسئوولان و مقامات کشور در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی برگزار می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ سرپرست مرکز روابط عمومی  و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری با اعلام این خبر گفت: در پی دیدار اعضای ستاد دائمی تسهیلات سفرهای کشور با مقام معظم رهبری در روزهای پایانی سال قبل و تاکیدات ایشان مبنی بر اینکه مردم عید را به شادی و شیرینی سپری کنند سازمان میراث فرهنگی  برنامه ریزی گسترده ای برای تحقق این مهم  انجام داد.
سالومه پوریامین برگزاری جشنواره ملی صدای بهار با اجرای برنامه های شاد ،متنوع و فرهنگی در ۳۱استان و برپایی  جشنواره ها و نمایشگاه های متعدد نوروزی در سراسر کشور را موید لبیک به فرمایشات معظم له دانست و تاکید کرد:اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور از ۲۸ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه بی وقفه و شبانه روزی به ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی پرداختند.
او افزود: براساس گزارش بازرسان محسوس و نامحسوس سازمان میراث فرهنگی از نحوه عملکرد و خدمات رسانی اعضای ستاد تسهیلات سفرها به مسافران بیش از ۹۸ در صد گردشگران از عملکرد اعضا ابراز رضایت کردند.
پوریامین  تاکید کرد:به همین منظور و برای تقدیر و ارج نهادن به خدمات و اقدامات ارزنده خانواده بزرگ ستاد دائمی تسهیلات سفرهای کشور و زحمات ارزشمند،موثر و غیر قابل جبران این عزیزان در روزهای آغازین بهار امسال ،۲۹ فروردین مراسم  جشنی با حضور یکصد هزار نفر از سراسر کشور و همچنین مقامات و دستگاههای متولی در ستاد تسهیلات سفرهای کشوردر استادیوم آزادی با ندای لبیک یا خامنه ای برگزار خواهد شد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.