اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی کارمندان در فصل بهار ترمیم می‌یابد/برگزاری همایش پس از مجمع عمومی

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان از برگزاری مجمع عمومی تشکل متبوعش در فصل بهار خبر داد.

“سیدکمال سجادی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اعلام اینکه در فصل بهار مجمع عمومی جامعه اسلامی کارمندان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: به دلیل فوت برخی از اعضای شورای مرکزی و نمایندگی مجلس برخی از اعضا در حوزه‌های انتخاباتی خود شورای مرکزی جامعه اسلامی کارمندان نیاز به ترمیم دارد.
 
وی ادامه داد: پس از برگزاری مجمع عمومی و ترمیم شورای مرکزی بحث‌های مهمی پیرامون تقویت جامعه اسلامی کارمندان در تهران و ایجاد شعبه‌هایی در استان‌ها اندیشیده‌ایم، همچنین راهبردهایی را در این زمینه مدنظر داریم که پس از انتخاب شورای مرکزی اعلام خواهیم کرد.
 
دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با بیان اینکه در سال ۹۳ فعال‌تر وارد عرصه خواهیم شد افزود: شورای مرکزی این حزب اعتقاد به جوانگرایی دارد و قرار است با چهره‌های جوان‌تر شورای مرکزی را ترمیم کند ضمن اینکه مخاطبان ما اکثر قشرهای کارمندی در کشور با جمعیت ۲٫۵ میلیون نفر هستند که در مجموع مخاطبان زیادی را دربر می‌گیرد.
 
وی همچنین خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی کارمندان پس از تکمیل کادر سازمانی خود  برنامه‌های مفصلی در سال ۹۳ همچون برگزاری همایش‌‌ها خواهد داشت.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان پیش‌تر نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از برگزاری کنگره سراسری این حزب با حضور دبیران استانی به منظور تکمیل کادر حزب در فصل بهار خبر داده بود.(اینجا)
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.