اعضای هیئت فراکسیون حمایت از کودک و نوجوان مجلس مشخص شدند

فروردین ۱۴۰۳

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تعیین اعضای هیئت‌رئیسه فراکسیون حمایت از کودکان و نوجوانان مجلس خبر داد و گفت: اعضای هیئت موسس فراکسیون حمایت از کودک و نوجوان به طور موقتی تعیین شده و این فراکسیون به‌زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

“قاسم جعفری” نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از تعیین اعضای هیئت‌رئیسه فراکسیون حمایت از کودکان و نوجوانان مجلس خبر داد و گفت: اعضای هیئت موسس فراکسیون حمایت از کودک و نوجوان به طور موقتی تعیین شده و این فراکسیون به‌زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
وی افزود: بنده به‌عنوان رئیس این فراکسیون و “محمد دهقان”، نماینده مردم طرقبه و چناران و “علیرضا منظری توکلی” نماینده ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺎﻓﺖ ﻭ ﺭﺍﺑﺮ ﻭ ﺍﺭﺯﻭﺋﯿﻪ به عنوان اعضای هیئت موسس فراکسیون کودک و نوجوان انتخاب شدند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدف از تشکیل فراکسیون کودک و نوجوان در مجلس شورای اسلامی، ایجاد نگاهی کلان و برنامه‌ریزی مدون برای ارتقای سلامت، تربیت و حمایت همه جانبه از کودکان، نگهداری کودکان بی‌سرپرست، طراحی راه‌کارهایی همه جانبه برای مقابله با بزه‌کاری کودکان، حمایت از سرپرستان کودکان، برنامه‌ریزی کلان برای سلامت و تربیت کودکان و بسیاری از موارد مرتبط به حوزه کودک از جمله مواردی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.