اعطای بورس تحصیلی به ۴۱ نفر از برگزیدگان آزمونهای علمی و تحصیلی

۲۲ آبان ،

مدیر اداره استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی شریف خبر داد:

بورس تحصیلی به ۴۱ نفر از برگزیدگان آزمونهای کارشناسی ارشد و المپیاد های علمی دانشجویی سال ۹۱ دانشگاه صنعتی شریف اعطا شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف؛ دکتر فروهر فرزانه، رئیس اداره استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی شریف با ثبت نام از دانش اموختگان دوره کارشناسی دانشگاه که در آزمون های کارشناسی ارشد و المپیاد های علمی دانشجویی سال ۹۱ که حائز رتبه های برتر بودند. بورس تحصیلی ۶ تا ۱۲ ماهه در طول دوره تحصیلی اعطا کرد.

دکتر فرزانه افزود: این دانشجویان کسانی بودند که در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ در گرایشهای مختلف دایر در دانشگاه رتبه های یک تا ده را کسب کرده یا در آزمونهای المپیاد علمی، دانشجویی رتبه یک تا سه را کسب کرده باشند و از آغاز سال تحصیلی ۹۱-۹۲ در این دانشگاه ثبت نام نموده و مشغول تحصیلی باشند.

مدیر استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی شریف تصریح کرد: این بورس با مبلغ ۴۰۵۰۰ هزار ریال بوده و از محل اعتبارات اختصاص یافته به دانشگاه در این زمینه پرداخت می گردد و دانشگاه در پی آن است که با ارتقا اعتبارات در سال آینده مبلغ این بورس ها را افزایش دهد./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.