اعطای نماد اعتماد به فروشگاه اینترنتی لاوان

۲۰م دیماه ،

امروزه که گسترش اینترنت و ارتباطات از طریق فضای مجازی منجر به تبادل اطلاعات و ارتباطات بیشتر شده است ، خرید الکترونیکی از جمله مهم ترین مواردی است که بر اثر توسعه و گسترش این امر ایجاد شده است که با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی و در اختیار گذاشتن تمام اطلاعات مورد احتیاج مربوط به کالا به کاربر و حالتی مشابه با فروشگاه های عادی در سطح شهر آسان شدن امر خرید الکترونیکی میسر میگردد .
به گزارش آی‌تی‌آنالیز در این عملیات از مهم ترین نکاتی که به آن توجه میشود ایجاد محیطی مطمئن و به وجود آمدن اعتماد دوطرفه بین مصرف کننده و فروشگاههاست ، برای مثال تا چه حد محصولی که کاربر خریداری میکند با کالایی که به دست او میرسد برابری دارد !
وزارت صنعت و معدن و تجارت در راستای ایجاد اطمینان متقابل و ایجاد محیطی رقابتی و سالم در قالب تجارت الکترونیکی و در پی گسترش و توسعه ی این امر با بررسی موشکافانه پایگاه اینترنتیهای فروش آنلاین به اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به فروشگاه های معتبر و بزرگ که دارای ویژکی های لازمه می باشند تحقق بخشیده است .
نماد اعتماد الکترونیکی که با هدف قانونی کردن پایگاه اینترنتی های تجاری و تحت نظارت قرار دادن فعالیت فروشگاه های اینترنتی در حال اجرا است به شکل یک نشان در بالای پایگاه اینترنتی هایی که از نظر قانونی فعالیت های آن مورد تایید است به نمایش در می آید . و در راستای ارائه خدمات الکترونیکی با کیفیت بهتر با در نظر داشتن هدف همیشگی مشتری مداری به کار خود ادامه داد
از ویژگی های فروشگاه های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی : کامل و صحیح بودن اطلاعات کالا یا خدمات ارائه شده ، واضح بودن روند پیگری و برگشت کالا در صورت معیوب بودن و باز پس گیری هزینه ، تایید و امنیت پایگاه اینترنتی توسط یک نهاد قانونی ، گارانتی محصولات و ارائه خدمات پس از فروش و . . . میباشد .
فروشگاه های زنجیره ای لاوان افتخار دارد با توجه به در یافت این نشان زین پس به توسعه و گسترش بیشتر فعالیت های خود در تمام نقاط کشور به مشتریان گرامی ه و در این راه گامهای بلندتری بردارد .
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی فروشگاه لاوان مراجعه کنند.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.