اعلام آخرین وضعیت پرونده‌ گران‌فروشان ارزی

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

اعلام آخرین وضعیت پرونده‌ گران‌فروشان ارزی | چاپ |
یکشنبه ۲۳ تیر ساعت ۱۴:۱۰

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اینکه نتایج پرونده اشخاصی که ارز به قیمت دولتی دریافت و کالا وارد کرده‌اند و کالا را به قیمت بالاتر به مردم فروخته‌اند، اعلام خواهد شد، از برخورد جدی با متخلفان ارزی خبرداد. به گزارش خبرنگار ممتاز به نقل از خبرگزاری مهر فداحسین مالکی در مورد با اشاره به تشکیل و بررسی پرونده های ارزی در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در بخش ارزی اشخاصی ارز به قیمت دولتی دریافت و کالا وارد کشور کرده اند اما کالا را با قیمت بالاتری به مردم فروخته اند.
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اعلام اینکه نحوه برخورد با این اشخاص به گونه ای دیگر خواهد بود، تصریح کرد: سال قبل ۹ هزار و ۵۰۰ فقره پرونده در ستاد تشکیل شد که از این تعداد حدود ۳ هزار پرونده مربوط به پرداخت های ارزی به اشخاصی بود که به درستی عمل کرده بودند.
وی اضافه کرد: در بررسی های ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشخص شد که اشخاص مذکور ارز به نرخ دولتی دریافت و کالا وارد کرده و به قیمت مناسب کالا را فروخته اند.
مالکی با تاکید بر اینکه این اشخاص هیچگونه مشکلی را برای اقتصاد کشور ایجاد نکرده اند، اظهارداشت: این در حالی است که بعضی ها مشکلاتی برای اقتصاد کشور ایجاد کرده اند و با آنها برخوردهای جدی صورت خواهد گرفت.
نماینده ویژه رئیس جمهور در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد: بعضی از پرونده های ارزی برای این متخلفین تشکیل شده و در حال تکمیل است و نتایج آن هم اعلام خواهد شد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.