اعلام آمادگی اولین کاندیدای نزدیک به دولت

۲۳فروردین۱۳،

معاون پیشین رئیس جمهور که چند روز پیش روزنامه ایران از وی به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی دولت نام برده بود،گفت: دوشنبه آینده به طور رسمی نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اعلام می‌کنم.

روزنامه ابتکار: معاون پیشین رئیس جمهور که چند روز پیش روزنامه ایران از وی به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی دولت نام برده بود،گفت: دوشنبه آینده به طور رسمی نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اعلام می‌کنم.

فارس نوشت، روح‌الله احمدزاده کرمانی اظهار داشت: در چارچوب منویات رهبری، گفتمان عدالت‌خواهی، مردم‌داری، فسادستیزی و نفی هر‌گونه تبعیض در نظام اقتصادی و اداری کشور پا به عرصه رقابت در انتخابات ریاست جمهوری می‌گذارم.

وی از اعلام نامزدی خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و افزود: روز دوشنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری در جمع هواداران خود در تهران به طور رسمی کاندیداتوری خود را در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اعلام می‌کنم.

معاون پیشین رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در این جلسه به بررسی اولویت‌ها و گفتمان‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و غیره در دولت آینده می‌پردازم.وی، در کارنامه خود معاونت رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و همچنین استانداری فارس را دارد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.