اعلام آمادگی فرمانده نیروی انتظامی برای تامین هر چه بیشتر امنیت سرمایه گذاری

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا،‌ سردار ‘‌اسماعیل احمدی مقدم ‘‌ روز دوشنبه در حاشیه همایش سراسری روسای پلیس آگاهی کشور در گفت وگو با خبرنگاران افزود:امنیت بزرگترین شاخصه برای سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است و نیروی انتظامی دقت نظرخاصی در ایجاد امنیت برای رسیدن به این هدف دارد.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا و موانع تولید از جمله مشکلات این حوزه است گفت: نیروی انتظامی با توجه به توانمندیهای خود در ارایه خدمات انتظامی و امنیتی برای بر طرف کردن این مشکلات آمادگی کامل دارد.

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص آغاز به کار مجلس نهم نیز گفت:‌ این مجلس از دو جهت نسبت به مجلس قبلی برتری دارد که سطح تخصصی بالاتر و از نظر عیار ارزشی و اعتقادی به اصول انقلاب امتیازات ویژه ای دارد.

وی اظهار ‌امیدواری کرد، نمایندگان این دوره از مجلس مطالبات مردمی را در دستور کار خود قرار دهند و پرونده درخشانی در مدت زمان مسوولیت نمایندگی مردم در چهار سال خدمت خود بر جای بگذارند.

سردار احمدی مقدم درباره دلایل پلمپ شدن برخی غرفه های نمایشگاه مواد غذایی گفت:‌ قبلا هم یاد آوری کرده بودیم که غرفه داران باید شوونات و ارزش های اسلامی را رعایت کنند و مسوولان نمایشگاه باید این ضوابط را قبل از آغاز به کار نمایشگاه به غرفه دار ابلاغ می کردند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد:‌ حتی یک دیپلمات وقتی وارد کشور ما می شود این ضوابط را رعایت می کند ،‌ اما متاسفانه برخی از افراد این گونه عمل نمی کنند.

وی در پاسخ به سووال خبرنگاری که پرسید آیا امسال در اجرای طرح حجاب و عفاف نسبت به سالهای گذشته با قدرت بیشتری عمل می شود؟ گفت:‌ خیر این گونه نیست و همانند سال های گذشته است اما به دلیل اینکه این طرح مدتی با رکود مواجه بوده است احساس قدرت بیشتری در اجرای آن می شود.

وی در خصوص تعامل نیروی انتظامی با قوه قضاییه برای برخورد جدی تر با جرایم گفت:‌ در سال گذشته همه جرایم روند کاهشی داشته است که این نشان دهنده تعامل خوب و تاثیرگذار با قوه قضاییه است.

اجتمام**۱۳۷۹**۷۰۲۹*۱۵۸۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۵۷۰۹۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.