اعلام آمادگی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) برای اجرای پروژه آزاد‌راه تهران-شمال

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: این پروژه ۶۲ کیلومتر تونل رفت و برگشت دارد و ترکیب پروژه پل تونل و ترانشه و سنگ برداری داشته و با آن محدودیت در جاده شمال برای این کار ۴ سال زمان و یک ساختار قوی را در نظر گرفتیم و در یک مرحله‌ای تجهیز کارگاه نیز کردیم.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار مهندس عبادالله عبداللهی که در پنل تخصصی همایش بزرگ سه دهه مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد کشور سخن می‌گفت، با بیان این که نگاه “قرب” سود محوری نیست نگاه تکلیفی و جهادگونه عمل کردن است گفت: قرب آمادگی کامل را دارد با تدبیر مسئولین و تدابیر دولت برای اجرای پروژه با تمام توان و قدرت وارد عمل شود.
 
وی با اشاره به صعوبت و پیچیدگی این پروژه گفت: در خصوص آزادراه تهران شمال با تمام توان و قدرت آمادگی داشتیم که عملیاتی کنیم و یک ساختار سازمان خوبی در قرب پیش بینی شد که در زمانبندی مشخص اجرایی شود اما کار توسط دولت متوقف شد و اگر بشود این پروژه اجرا شود کار بسیار عظیمی است.
 
سردار عبداللهی گفت این پروژه ۶۲ کیلومتر تونل رفت و برگشت دارد و ترکیب پروژه پل تونل و ترانشه و سنگ برداری داشته و با آن محدودیت در جاده شمال برای این کار ۴ سال زمان و یک ساختار قوی را در نظر گرفتیم و در یک مرحله‌ای تجهیز کارگاه نیز کردیم.
 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) همچنین گفت: ‌ساخت زیر ساخت‌های ریلی جاده‌ای و سایر موارد زیر ساختی امروز ضروری است.
 
دکتر ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در این پنل گفت به خاطر حجم سفرها در ایام تعطیلات یا آخر هفته ترافیک عظیمی در جاده چالوس منتهی به استان مازندران ایجاد می‌شود که به خاطر وضعیت جاده‌ای آن است و ضرورت دارد ساخت آزادراه تهران شمال عملیاتی شود تا مشکلات مردم کشور برای سفر به شمال کشور مرتفع گردد.
 
دکتر قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی هم ضمن بیان تاریخچه ساخت آزادراه تهران شمال از قبل از انقلاب تا کنون در دولت‌های مختلف به ضرورت ساخت این آزادراه اشاره کرد و با اظهار تأسف از این که این پروژه از سوی دولت متوقف شده گفت: قرارگاه خاتم باید با مدیریت جهادی واردعمل شود و این کار را عملیاتی و اجرا نماید.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.