اعلام آمار فروش نمایش‌های مجموعه تئاترشهر

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

آمار فروش نمایش‌های در حال اجرای تالارهای تحت پوشش مرکز هنرهای نمایشی از تاریخ آغاز اجراها تا ۱۲ مهرماه اعلام شد.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، هفت اثر نمایشی تا ۱۲ مهرماه در تالارهای اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی، کارگاه نمایش، کافه تریای تالار اصلی و کافه تریای تالار چهارسو به اجرا درآمده اند که آمار فروش این آثار به شرح زیر است:

نمایش “عرق خورشید، اشک ماه” به کارگردانی آتیلا پسیانی در تالار اصلی، با ظرفیت ۵۷۹ نفر و با ۲ اجرا تا به امروز، با ۹۸ بلیت تمام بها و ۶۳ بلیت مهمان مبلغ ۲۰۶٫۴۸۰٫۰۰۰ (ریال) فروش داشت.

نمایش “ناتمام” به کارگردانی سیما تیرانداز در تالار چهارسو، با ظرفیت ۱۲۲ نفر و با ۱۹ اجرا تا به امروز، با ۵۹۱ بلیت نیم بها، ۹۰۸ بلیت تمام بها و ۳۸۰ بلیت مهمان مبلغ ۱۴۸٫۰۲۰٫۰۰۰ (ریال) فروش داشت.

نمایش “بابا لنگ دراز” به کارگردانی زری اماد در تالار سایه، با ظرفیت ۱۰۳ نفر و با ۶ اجرا تا به امروز، با ۱ بلیت نیم بها، ۱۸۱ بلیت تمام بها و ۱۲۵ بلیت مهمان مبلغ ۱۸٫۱۵۰٫۰۰۰(ریال) فروش داشت.

نمایش “تعبیر یک رویا” به کارگردانی خیرالله تقیانی پور در تالار قشقایی، با ۵ اجرا تا به امروز، با ۶۳ بلیت نیم بها، ۱۳۰ بلیت تمام بها و ۱۳۹ بلیت مهمان مبلغ ۱۶٫۹۷۵٫۰۰۰(ریال) فروش داشت.

نمایش “بیچاره مکبث” به کارگردانی پیام عزیزی در کارگاه نمایش، با ظرفیت ۴۸ نفر و با ۱ اجرا تا به امروز، با ۳۴ بلیت تمام بها و ۱۳ بلیت مهمان مبلغ ۲٫۷۲۰٫۰۰۰ (ریال) فروش داشت.

نمایش “مخاطب خاص” به کارگردانی علی شمس در کافه تریای تالار اصلی، با ۶ اجرا تا به امروز، با ۵ بلیت نیم بها، ۳۰۵ بلیت تمام بها و ۷۵ بلیت مهمان مبلغ ۲۱٫۵۲۵٫۰۰۰(ریال) فروش داشت.

نمایش “اعترافات غیر ارگانیک” به کارگردانی اشکان جنابی در کافه تریای تالار چهارسو، با ۵ اجرا تا به امروز، با ۵۵ بلیت تمام بها و ۵۱ بلیت مهمان مبلغ ۳٫۸۵۰٫۰۰۰(ریال) فروش داشت.


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.