اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی طنز مکتوب

دبیرخانه مرکزی جشنواره های حوزه هنری، اسامی طنزپردازان راه یافته به مرحله نهایی هفتمین جشنواره طنز مکتوب را به تفکیک شاخه های رقابتی اعلام کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی هفتمین جشنواره طنز مکتوب، دبیرخانه این جشنواره از راه یافتن ۴۷ نفر از میان ۳۱۴ شرکت کننده پذیرفته شده در بخش رقابتی این جشنواره به مرحله نهایی داوری خبر داد.
هیئت انتخاب هفتمین جشنواره طنز مکتوب از۳۳۷ اثر پذیرفته شده در بخش شعر،۱۰اثر و از ۲۴۹ اثر در بخش نثر، ۸ اثر را برای ورود به مرحله نهایی معرفی کردند.
همچنین از۴۵ اثر پذیرفته شده در بخش مقاله، ۸ اثر و از میان۲۹۱ اثر بخش داستان کوتاه، ۹ اثر امتیاز لازم را برای گزینش نهایی کسب کردند.
بر این اساس، از۶۶ اثر در بخش نمایشنامه، ۷ اثر و از میان۵۳ اثر در بخش کوتاه نوشت ۶ اثر برای شرکت در بخش رقابت نهایی این جشنواره معرفی شدند.
دبیرخانه مرکزی جشنواره های حوزه هنری با ارائه این آمار، اعلام کرد: از میان ۴۷ راه یافته به مرحله نهایی جشنواره، ۳۹ نفر مرد و ۸ نفر زن هستند.
بیشترین تعداد راه یافته از استان تهران با ۱۴ نفر و این استان همچنین عنوان نخست بیشترین تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه را با ۳۲۷ اثر به خود اختصاص داده است.
شرکت کنندگان در این جشنواره می توانند برای اطلاع و دریافت فایل اسامی ۴۷ هنرمند راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره به پایگاه اینترنتی دبیرخانه مرکزی محافل و جشنواره های حوزه هنری به نشانیwww.artfest.ir  مراجعه کنند.
برگزیدگان هفتمین جشنواره طنز مکتوب در مراسم اختتامیه این جشنواره،۲۶شهریور در تالار اندیشه حوزه هنری، معرفی می شوند و از آنان تقدیر به عمل می آید./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.