اعلام اسامی بزرگراه‌ها و خیابان‌های دارای محدودیت تردد

اعلام اسامی بزرگراه‌ها و خیابان‌های دارای محدودیت تردد

اعلام اسامی بزرگراه‌ها و خیابان‌های دارای محدودیت تردد

ممتازنیوز: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی آخرین محدودیت‌های ترافیکی و ممنوعیت‌های تردد در پایتخت به مناسبت برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها را اعلام کرد.

سردار اسکندر مومنی، رییس کمیته ترافیک شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها با اشاره به اینکه نمایندگان پنج میلیارد نفر از جمعیت جهان معادل ۷۰ درصد جمعیت دنیا، هم‌اکنون در تهران حضور دارند، گفت: قطعا باید برای تردد این افراد تمهیدات خاص ترافیکی اندیشیده شود که بر این اساس تلاش کرده‌ایم تا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد را در حداقل ممکن نسبت به سایر کشورهای جهان اعمال کنیم.
وی با تاکید بر اینکه تمامی رانندگان و موتورسیکلت‌‌سواران در طول برگزاری اجلاس مکلفند کارت شناسایی خودرو و گواهینامه خود را حتما همراه داشته باشند، افزود: ماموران پلیس ضمن کنترل مدارک خصوصا در محدوده‌های محل برگزاری اجلاس، از تردد خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد مدرک جلوگیری می‌کنند.
به گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، همراه داشتن بارنامه برای خودروهای حمل بار نیز در تهران ضروری است و قطعا با خودروهای متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.
مومنی با اشاره به اینکه تمهیدات ترافیکی اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در چهار بخش محدودیت‌های مقطعی (بنا به ضرورت)، محدودیت‌های کامل، ممنوعیت‌های توقف و ممنوعیت‌های تردد کامیون‌ها اعمال می‌شود، از کلیه شهروندان خواست از ترددهای غیرضرور در اطراف محدوده‌های تعیین شده خودداری کنند.
وی به محدودیت‌های دائمی تردد اشاره کرد و گفت: از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه تا پایان مراسم، در طول خیابان یمن (حد فاصل یمن ـ چمران تا یمن ـ پروانه) و طول خیابان رشید فضل‌الله (حد فاصل میدان دانشگاه تا خیابان شادآور در مقدس اردبیلی) محدودیت‌های دائمی تردد اعمال می‌شود.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه محدودیت‌های دائمی تردد در معابر اطراف میدان تجریش نیز از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه تا پایان مراسم اعمال خواهد شد، تاکید کرد: بر این اساس در طول خیابان “البرزکوه” محدودیت کامل تردد اعمال شده و خیابان “طاهری” و کلیه فرعی‌های آن نیز مسدود است. از سوی دیگر خیابان “اعجازی” حد فاصل خیابان “حامد” به صورت شرق به غرب تردد به صورت یک‌طرفه انجام می‌شود.
مومنی به محدودیت‌های مقطعی اشاره کرد و گفت: پلیس بنا به ضرورت از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه تا پایان مراسم در بزرگراه مدرس از تقاطع بزرگراه آیت‌الله صدر به سمت شمال، میدان قدس و میدان تجریش به سمت خیابان ولیعصر (عج) و سپس تقاطع شهید چمران، بزرگراه شهید چمران از تقاطع بزرگراه شهید همت به سمت شمال و خیابان ولیعصر (عج) از تقاطع چمران به سمت میدان تجریش محدودیت‌های مقطعی را اعمال می‌کند.
وی به ممنوعیت توقف وسایل نقلیه اشاره و تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، توقف در طول بلوار رشید فضل‌الله و میدان دانشگاه شهید بهشتی، ضلع شمال و جنوب بزرگراه شهید چمران در اطراف محدوده نمایشگاه بین‌المللی، خیابان‌های طاهری، ملکی، افراز، جاودان، فلاحی و البرز در اطراف میدان تجریش در هر دو مسیر و معابر هم‌جوار کاخ حافظیه و میدان دربند و خیابان دربند حد فاصل میدان تا درب سنگی سعدآباد، ممنوع است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به محدودیت تردد کامیون‌ها نیز اشاره کرد و گفت: این محدودیت از ساعت ۶ تا ۲۳ هر روز تا پایان اجلاس در بزرگراه شهید چمران به سمت شرق از بزرگراه آزادگان، بزرگراه حکیم از سه‌راه دهکده به سمت شرق، جاده مخصوص از آزادگان به سمت شرق، بزرگراه آیت‌الله سعیدی از میدان فتح به سمت شمال، بزرگراه کرج ـ تهران از آزادگان به سمت شمال، بزرگراه یادگار امام (ره) به سمت شمال، بزرگراه شهید تندگویان به سمت شمال و بزرگراه نیایش از بلوار سردار جنگل به سمت شرق اعمال می‌شود.
مومنی در پایان از شهروندان خواست ضمن همکاری با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس را در برگزاری هر چه بهتر شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها یاری کنند.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.