اعلام اسامی نامزدهای سینمایی دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

نامزدهای بخش سینمایی انقلاب و دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار سینمای ایران از کرمان، در بخش نامزدهای بهترین های فیلمنامه به ترتیب پرویز شیخ طادی برای روزهای زندگی، حمیدبهمنی، علیرضا عاقل زاده و علی مینایی برای گلوگاه شیطان، محمدرضاگوهرپور محمدعلی باشه آهنگر برای ملکه، وحید موسائیان برای گلچهره و همایون اسعدیان برای بوسیدن روی ماه معرفی شدند.

همچنین در بخش نامزدهای بهترین های کارگردانی نیز به ترتیب پرویز شیخ طادی برای روزهای زندگی، محمدعلی باشه آهنگر برای ملکه، وحیدموسائیان برای گلچهره، همایون اسعدیان برای بوسیدن روی ماه و جمال شورجه برای سی و سه روز اعلام شدند.

بر اساس این گزارش، در بخش نامزد بهترین بازیگر مرد نیز حمیدفرخ نژاد برای روزهای زندگی، فریبرز عرب نیا برای خاک وآتش، امین زندگانی برای گلوگاه شیطان، میلادکی مرام برای ملکه
و مسعود رایگان برای گلچهره معرفی شدند.

گفتنی است در بخش نامزد بهترین بازیگر زن هنگامه قاضیانی برای ملکه، شیرین یزدانبخش برای بوسیدن روی ماه و لادن مستوفی برای گلچهره انتخاب شدند.

گفتنی است در بخش نامزد بهترین جلوهای ویژه فیلم های روزهای زندگی، سی سه روز، گلوگاه شیطان و ملکه برگزیده شدند.

همچنین در بخش نامزد بهترین فیلم: سیدابوالقاسم حسینی برای ملکه، مهدی همایونفر برای سی وسه روز، منوچهرمحمدی برای بوسیدن روی ماه، سعید سعدی برای روزهای زندگی و وحید موساییان برای گلچهره معرفی شدند.

و در نهایت نامزد های بخش عماد مغنیه فیلم های پانزده ۵۹ از ایران، اینجا غزه است از لبنان
فیلم انقلاب فراموش از ایران، ریسمانی نزدیک تر از رگ از لبنان، زخمی، راه نجات و سی و سه روز اعلام شدند.

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۷۲۳۵


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.