اعلام برنامه اردوهای تیم‌های ملی فوتبال پایه

۰۲خردادماه،

به گزارش کمیته جوانان فدراسیون فوتبال، تیم ملی زیر ۱۵ سال که برای حضور در المپیک نوجوانان چین آماده می‌شود، اردوهایش را از ۱۳ تیرماه آغاز خواهد کرد. کمیته جوانان چهار اردو را برای این تیم پیش‌بینی کرده که در تاریخ ۱۳ تا ۱۸ تیر، ۲۴ تا ۲۸ تیر، سوم تا پنجم مرداد و ۱۴ تا ۲۱ مرداد برنامه‌ریزی شده است. تمامی اردوهای تیم ملی زیر ۱۵ سال در مجموعه انقلاب برگزار می‌شود.

تیم ملی زیر ۱۵ سال از ۲۵ مرداد تا دوم شهریور ۹۲ در المپیک نوجوانان چین شرکت می‌کند.

تیم ملی زیر ۱۶ سال هم که برای حضور در رقابت‌های مقدماتی آسیا در پاکستان آماده می‌شود، از ۱۲ خرداد وارد اردو می‌شود. این اردو تا ۱۷ خرداد ادامه خواهد داشت. اردوی بعدی تیم ملی زیر ۱۶ سال از ۲۲ تا ۲۷ خرداد خواهد بود. برنامه‌های اردویی تیم ملی زیر ۱۶ سال در ماه‌های مرداد و شهریور متعاقبا اعلام خواهد شد. رقابت‌های مقدماتی نوجوانان آسیا از اول تا ۱۵ مهر در پاکستان برگزار می‌شود.

تیم ملی زیر ۱۷ سال هم که خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ امارات آماده می‌کند، از ۵ خرداد وارد اردو می‌شود که این اردو تا ۱۲ خرداد ادامه خواهد داشت. اردوی بعدی این تیم از ۱۷ خرداد آغاز می‌شود. برنامه‌های اردویی این تیم هم در ماه‌های تیر و مرداد و شهریور متعاقبا اعلام خواهد شد.

تیم‌های ملی زیر ۱۶ و زیر ۱۷ سال در آکادمی ملی فوتبال اردو می‌زنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.