اعلام برنامه سومین روز جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران

۱۵اردیبهشت،

سومین روز جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با اجرای ۸ نمایش صحنه ای، ۲ نمایش رادیویی، ۲ نمایشنامه خوانی و یک اجرای خیابانی یکی از پرکارترین روزهای جشنواره است.

به گزارش هنرآنلاین، در این روز در بخش مدرسان تئاتر نمایش ”افسانه آرش” به کارگردانی وحید نفر در نوبت های ۱۶ و ۱۸ تالار اصلی مولوی روی صحنه می رود.

در بخش مسابقه دانشجویان تئاتر نیز چهار نمایش به اجرا در می آیند. نمایش ”زندگی یعنی” همین به کارگردانی مهیار جوادی ها در سالن کوچک مولوی نوبت های ۱۹ و ۲۰:۳۰، نمایش ”همان دمی که ماه” به کارگردانی فاطمه پرورده در نوبت های ۱۶ تا ۱۸:۳۰ سالن استاد سمندریان، نمایش تهران – بلگراد به کارگردانی فریار حسینی در نوبت های ۱۵ تا ۱۷ سالن استاد صمیمی مفخم و نمایش ”مجرد ها” به کارگردانی سهیل بابایی در نوبت های ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ تالار هنر اجرا می‌شوند.

در بخش مسابقه دانشجویان سایر رشته ها نیز دو نمایش اجرا می شوند. نمایش ”خروس” به کارگردانی سارا کریمیان اقبال در نوبت های ۱۴ و ۱۶ سالن استاد خورشیدی و نمایش ”باورکنید من گره گوار سامسا هستم” به کارگردانی میلاد تولیتی در نوبت های ۱۷ و ۱۹ خانه نمایش روی صحنه می‌روند.

در بخش نمایشنامه خوانی نیز سالن استاد رادی میزبان دو نمایش ”پنجره ای بر بادها” کار محسن روشنی و ”نوار زرد” کار امیر حسین بابایی است که در نوبت های ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ اجرا خواهند شد.

سومین روز جشنواره در بخش رادیو تئاتر با اجرای نمایش های ”تاریخ ابوجهل یقلوی” کار شیرین سپهراد در ساعت ۱۶ و نمایش ”تماشاخانه مادام لوسی” کار محمد سام در ساعت ۱۹ است. این دو رادیو تئاتر در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران میزبان علاقه مندان خواهند بود.

نمایش ”صد سال تنهایی” نیز که کارگردانی آن را مرسده صادقی انجام داده در این روز اولین اجرای خود را در ساختمان شماره ۹ یوسف آباد پشت سر می گذارند. این اجرا با محدودیت تماشاگر تنظیم شده است و در ساعت ۱۹:۳۰ اجرا می‌شود.

نمایش خیابانی ”هجوم” (بیگانگان صورتی) از کشور اسلوونی نیز آخرین اجرای خود را در محوطه تئاتر شهر انجام می‌دهد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.