اعلام برنامه های رادیو گفتگو

خبرگزاری آریا- ساعات پخش برنامه های رادیو گفتگو در ۹اردیبهشت اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، این برنامه ها به شرح زیر است:

نگاهی کارکردی به خبرگزاری ها در ایران
رادیو گفتگو در برنامه “عصر رسانه” به تحلیل و واکاوی پدیده رسانه در جهان امروز می پردازد و به کارکردهای رسانه ای، خاصه در کشورمان نگاهی ویژه دارد.
دکتر امیررضا سپنچی (کارشناس مجری) ضمن پیگیری مبحث هفته گذشته و در گفت و گو با دکتر عباس اسدی (عضو هیئت علمی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و رئیس مرکز پژوهش های ارتباطی این دانشگاه) به بررسی موضوع بازنمایی واقعیت در خبرگزاری فارس می پردازد.
فاطمه کریم خانی و پریسا فرضی به عنوان پژوهشگر، مهمان این برنامه هستند.
گفتنی است، بررسی عملکرد خبرگزاری ها در ایران موضوعی است که از هفته های آینده نیز در برنامه “عصر رسانه” مورد توجه قرار می گیرد.
“عصر رسانه” به سردبیری و تهیه کنندگی نادر بنی صفار از ساعت ۱۵ روی موج اف.ام ردیف ۱۰۳٫۵ مگاهرتز تقدیم شنوندگان رادیو گفتگو خواهد شد.
شنبه ۹ اردیبهشت ۹۱، ساعت ۱۵

بررسی عملکرد شورای عالی استان ها در “گفت و گوی روز”
رادیو اندیشه ها در میزگرد تحلیلی “گفت و گوی روز” شنبه ها به بررسی و واکاوی موضوعات و رخدادهای داخلی و نیز مناسبت های تقویمی می پردازد.
این برنامه به مناسبت روز تشکیل شوراها، از مهمانانی چون علی احمدی (دبیر هیئت رئیسه شورای عالی استان ها) و حجت الله تاج محمدی (نایب رئیس شورای عالی استان ها) دعوت بعمل خواهد آورد و در خصوص کارکردها، اهداف و وظایف این شورا و نیز جایگاه شوراهای شهر به بحث و تبادل نظر می پردازد.
این برنامه با تلاش پروین کاووسی (سردبیر و تهیه کننده)، مهندس سیاوش ملکی فر (کارشناس مجری) و مریم قربانعلی نژاد (هماهنگی) تقدیم مخاطبان رادیو گفتگو خواهد شد.
شنبه ۹ اردیبهشت ۹۱، ساعت ۱۸

شاخصه های حکمت هنر اسلامی در “سوفیا”
برنامه “سوفیا” شنبه شب این هفته قسمت دوم حکمت هنر اسلامی را تقدیم علاقمندان خواهد کرد.
علی کیا (پژوهشگر و مدرس فلسفه هنر) و دکتر فاروق صفی زاده (مدرس دانشگاه) با حضور در این برنامه ضمن برشمردن شاخص های هنر اسلامی، موضوعاتی چون ایمان به غیب، جایگاه، نوستالژی و مفهوم تنهایی در فلسفه هنر اسلامی را تبیین می نمایند.
“سوفیا” به سردبیری مرضیه محمودی، اجرای حسین نعمتی و تهیه کنندگی سارا سلامی، شنبه شب از ساعت ۲۲ روی موج اف.ام ردیف ۱۰۳٫۵ مگاهرتز پخش می شود.
شنبه ۹ اردیبهشت ۹۱، ساعت ۱۸

نگاهی به تازه های نشر در حوزه مدیریت N.B.A
رادیو گفت و گو در برنامه “قدم زدن با کلمات” در فضایی ادبی و تحلیلی به بررسی آثار قلمی نویسندگان در حوزه های مختلف می پردازد.
این برنامه امشب با دعوت از آرش قشمی (مدیریت N.B.A) به بررسی این موضوع و آسیب شناسی آثار تالیفی این حوزه در میان بازار نشر و کاستی های آن نگاهی ویژه دارد.
“قدم زدن با کلمات” را نادر بنی صفار تهیه و سردبیری می کند. این برنامه با اجرای مریم مه نگار، ساعت ۲۳ روی موج اف ام ردیف ۱۰۳٫۵ مگاهرتز از رادیو گفت و گو پخش می شود.
شنبه ۹ اردیبهشت ۹۱، ساعت ۲۳

 


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.