اعلام برنامه های مرکز تولید فنی سیما در دهه اول محرم

۲۸ آبان ،

در طول ایام عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین این مرکز با تیم‌‌های متعدد برنامه‌سازان شبکه‌های مختلف را در پوشش برنامه‌ای این ایام یاری می‌کند.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما؛ در طول ایام عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین این مرکز با تیم‌‌های متعدد برنامه‌سازان شبکه‌های مختلف را در پوشش برنامه‌ای این ایام یاری می‌کند.
بنابراین گزارش تفسیری؛ اعزام واحدهای سیار به اماکن مذهبی مانند به امامزاده چیذر به منظور پوشش برنامه‌ای ویژه محرم از شبکه دو سیما، مصلای امام خمینی (ره) برای برنامه خانواده عزیز از شبکه دو از اقدامات این مرکز می‌باشد.
همچنین؛ حضور در حسینیه و زینبیه زنجان به منظور پوشش عزاداری این دو محل در روزهای تاسوعا و عاشورا و استقرار در تکیه نیاوران برای همکاری با برنامه هم‌نشین با خورشید از تلاش های این مرکز در ایام ماه محرم است.
گفتنی است؛ مرکز تولید و فنی اعلام کرد بنا به درخواست‌های دریافتی استودیوهای ۱۱، ۱۴ و گلستان در برنامه‌های “مصباح کاری” از شبکه ۳ سیما، “این شب ها” برنامه‌ای از شبکه یک سیما و “شب‌های آسمانی” از شبکه قرآن تجهیز شده‌اند. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.