اعلام برنامه های هفته بسیج کارگری در سپاه شهرستان بوشهر

دوشنبه ۴ اردیبهشت – ۰۷:۴۴:۳۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه شهرستان بوشهر در جلسه ستاد اجرائی هفته بسیج کارگری برنامه های این هفته را اعلام نمود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری در جلسه ستاد اجرایی هفته بسیج کارگری که صبح امروز دوشنبه برگزار شد، گفت: بسیجیان کارگری در سطح اجتماع و خصوصا در عرصه فعالیت های خودشان می توانند میدان دار باشند.
شهرام نوذری افزود: کارگران اگر بخواهند در عرصه های مختلف میدان دار و پیشرونده باشند باید تلاش و فعالیت های خود را بیشتر نمایند.
شهرام نوذری به تشریح جایگاه کارگران از زمان پیروزی انقلاب تا بحال پرداخت و خاطر نشان نمود: کارگران همانطور که در دفاع مقدس دوشادوش سایر رزمندگان از انقلاب و نظام اسلامی ایران دفاع نمودند در حال حاضر نیز با هجمه های فرهنگی استکبار با شیوه های مختلف می جنگند.
نوذری بر برگزاری با کیفیت نمودن برنامه های هفته بسیج تأکید کرد و اظهار داشت: با تشکیل جلسات مستمر با ادارات مختلف و با همکاری کارگران سعی شده برنامه هایی در شأن و منزلت این قشر خدوم برگزار شود.
وی به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و گفت: دیدار کارگران بسیجی با امام جمعه در بوشهر، دیدار با خانواده شهدا، همایش بزرگ کارگران بسیجی، غبار روبی گلزار شهداء، حضور سازمان یافته بسیجیان کارگری در نماز جمعه از مهمترین برنامه های این هفته می باشد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۳۱۹۴۴۳۵۲۰۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.