اعلام برنامه های جشنواره تئاتر فجر در استان فارس

۲۶م دیماه ،

زمان برگزاری و جدول اجرای نمایش های جشنواره تئاتر فجر در استان فارس اعلام شد.

به گزارش هنرآنلاین، پنج نمایش “خدای کشتار” نوشته یاسمینا رضا و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی، “چاله” نوشته و کارگردانی سهیل بیرقی، “آمینون” نوشته امیر شفیعی و کارگردانی مرتضی آقاحسینی، “هیچ کس” نوشته و کارگردانی رویا افشار و “تو هرگز نخواهی گشت” نوشته مرتضی شاه کرم و کار سامان خلیلیان از تهران برای اجرا به استان فارس اعزام خواهند شد.

همچنین نمایش “گاوچران های مفرقی”، به کارگردانی مهسا علمدار، هم از استان فارس در جشنواره فجر این استان به صحنه خواهد رفت.

جشنواره فجر استان فارس از ۲۶ دی تا ۴ بهمن ماه برگزار خواهد شد و تمامی این نمایش ها در تالار حافظ و سالن استاد رحیم هودی شیراز اجرا می شوند.

علاوه بر این، از ۱۲ تا ۲۴ بهمن ماه اولین جشنواره “سرزمین عروسک ها” در شیراز برپا می گردد که برنامه های آن شامل اجرای نمایش های عروسکی صحنه ای و خیابانی، برپایی نمایشگاه کتاب متون مختلف نمایشی و نمایشگاه گریم چهره کودکان است.

همچنین کارگاه آموزشی ساخت عروسک و عروسک گردانی با حضور اساتید استان فارس به همراه اجرای نمایش های عروسکی شیراز، با نام های “مینا” و “جی جی ویجی”، هم برگزار خواهند شد.
سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۲۶ دی با بخش رادیو تئاتر و بخش جنبی خیابانی(آیینی) آغاز شده و تا ۱۲ بهمن ماه ادامه دارد.

 انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.