اعلام برنامه های روز دوم جشنواره سراسری تئاتر ماه

برنامه های روز دوم جشنواره سراسری تئاتر ماه، یکشنبه، ۲۳ مهرماه، در حوزه هنری برگزار می شوند.

به گزارش هنرآنلاین، در روز دوم جشنواره در بخش کودک و نوجوان، نمایش های صحنه ای “زیر گنبد کبود” به کارگردانی مهرداد قران کیش در سالن مهر، ساعت ۱۵:۳۰، “خاطرات ابریم، باران در راه است” به کارگردانی بهیاد نجفی در سالن ماه، ساعت ۱۶:۳۰، “دوست شگفت انگیز نیک” به کارگردانی محمد حاج بابایی در سالن سوره، ساعت ۱۸، “مورچه های زبل” به کارگردنی ایمان ملکی پور در سالن اندیشه، ساعت ۱۹:۱۵ و “بدون شرح” کاری از جواد رحیم زاده در سالن مهر، ساعت ۲۰ به صحنه می روند.

همچنین نمایش های خیابانی “یک مشت سیب” و “سقاخانه اسماعیل طلایی” به ترتیب در ساعت های ۱۶:۱۵ و ۱۷:۱۵ در محوطه حوزه هنری به اجرا در می آیند. گفتنی است که نشست تخصصی با موضوع “تئاتر خلاق” توسط اکرم قاسم پور ، ساعت ۱۰ صبح در پلاتوی اصلی مرکز هنرهای نمایشی برگزار می شود.

نقد و بررسی نمایش های بخش کودک و نوجوان

نشست نقد و بررسی نمایش های بخش کودک و نوجوان نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه برگزار می شود.

به گزارش دریافتی هنرآنلاین، با توجه به مستقل شدن بخش کودک و نوجوان در جشنواره امسال و در دو روز اول جشنواره، نشست نقد و بررسی نمایش های بخش کودک و نوجوان با حضور منوچهر اکبرلو و رضا آشفته، امشب ۲۳ مهرماه، ساعت ۲۱ در سالن ماه حوزه هنری برگزار می شود.

لازم به ذکر است، مراسم معرفی برگزیدگان تئاتر کودک و نوجوان نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه فردا، ۲۴ مهرماه، ساعت ۱۰ در تالار سوره برگزار می شود.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.