اعلام برنامه های هفته آموزش از ۷ تا ۱۲ اردیبهشت

۰۷اردیبهشت،

برنامه های هفته آموزش از ۷ الی ۱۲ اردیبهشت با حضور مربیان نظارت کلیئ دانشگاهها و موسسات عالی اعلام شد.

ابوالفضل حسنی دبیر هفته آموزش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:   در اولین جلسه شورای راهبردی هفته آموزش که مشکل از نمایندگان وزارتخانه های آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،  فرهنگسان علوم، علوم پزشکی که زبان و ارتباطات فارسی  و هنر و دبیر خانه شورای عالی تهران و شهرستانها روز چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۱ با حضور اکثریت اعضا در محل وزارت علوم تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه هفته دوم اردیبشهت ها به عنوان  هفته آموزش تعیین و  هر یک از  این روزها نام گذاری شده است که به شرح زیر است.

شنبه ۷/۲/۹۲ آموزش فرهنگ و اخلاق حرفه ای

یکشنبه ۸/۲/۹۲  آموزش کیفیت و چالش ها

دوشنبه ۹/۲/۹۲ آموزش شاگرد پروری
سه شنبه ۱۰/۲/۹۲ آموزش  اعتلا و ارتقاء جامعه و شهروندان
چهارشنبه ۱۱/۲/۹۲ آموزش بنیان پژوهش

پنج شنبه ۱۲/۲/۹۲ آموزش روش محتوا  و بر

وی به اهداف این هفته اشاره کرد و گفت: جلب توجه به امر آموزش و ارتقای آن بازبینی و باز خوانی تحولات در حوزه آموزش، فرصت ها و چالش های پیش رو،گرامشدات سرآمدان آموزش، حفظ ؟ آموزش از دبستان تا دانشگاه، تعامل هر چه بیشتر وزارتخانه های آموزشی با فرهنگسنان ها و دانشگاه ها، تعیین نقش و جایگاه معلم و استاد و در شاگرد پرورش از جمله اهداف این هفته بر شمار می آید.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا مقرر شده که کلید دانشگاهها و موسسه های آموزش عالی با توجه به محورهای تعیین شده درخواست های و پیشنهادات خود را در خصوص فعالیت های ممکن ارائه کنند تا مبنی بر آن نسبت به برنامه ریزی و اجرای هر چه غنی تر کردن برنامه هفته  آموزش در هر یک از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور اقدام لازم به عمل اید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.